lunapassion Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en xbox 360...(premium) Lurer så på hvordan jeg finner ut hvilken "versjon" jeg har av den, og hvordan jeg i tilfelle oppgraderer den? Og dette med å spille "gamle spill", blir de fleste xbox spill å kunne brukes på 360 etter hvert? eller er det kun de på den lista? Mvh, Luna Endret 3. juli 2006 av lunapassion Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Kun de på listen. Gamle spill må emuleres ett og ett. Listen blir lenger og lenger, men aldri komplett tror jeg. Endret 3. juli 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 når du snakker om versjon, tenker du på software da? :/ Lenke til kommentar
lunapassion Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 når du snakker om versjon, tenker du på software da? :/ 6428173[/snapback] Hei! Tenker på firmware/software ja...Leste her en plass at folk oppgraderer, og at xbox`n da ble bedre... Mvh, Luna Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 når du snakker om versjon, tenker du på software da? :/ 6428173[/snapback] Hei! Tenker på firmware/software ja...Leste her en plass at folk oppgraderer, og at xbox`n da ble bedre... Mvh, Luna 6428192[/snapback] Dette skjer da automatisk når du kobler deg opp i mot xbox live tjenesten Lenke til kommentar
lunapassion Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Dette skjer da automatisk når du kobler deg opp i mot xbox live tjenesten 6428202[/snapback] takk for svar.. en annen ting, det er mye snakk om at noen har hitachi, andre toshiba? er det dvd-rom det er snakk om da, eller er det harddisk som menes? hvordan finne ut hva jeg har? eh, mange teite spørsmål men er på ukjent område.. Mvh,Luna Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hmm boxen min er på ferie i Tyskland i disse dager, så akkurat KOR versjon nr. står oppført får noen andre finne ut av. Når det er snakk om hitachi/toshiba eller samsung så er det snakk om DVD rommen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hvordan finne ut hva jeg har? 6428219[/snapback] Er DVDen. Toshiba-Samsungen er mer stillegående. Du finner ut hvilken du har ved å åpne DVD leseren. Har du et hull har du Toshiba-Samsung, har du flere har du Hitachi Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 toshiba-samsung er den beste etter min mening. har vert mest problemerr med hitachi. Versjonnummeret på 360 trur jeg ikke er fastsatt. Det blir ikke sånn som ved xbox at du hadde versjon fra og med 1.0 til 1.6 men bare at du har Xbox 360 med eller uten innebygd hd-dvd spiller (som kansje kommer til å bli støttet etter hvert. ikke vet jeg). Versjonen kommer jo helt ann på om du har lastet ned oppdateringer fra xbox live. De emuleringene som gjør at du kan spille gamle xbox spill heter bakoverkompaktibilitetspatcher og en liste over disse finner du på xbox.com. Som sagt blir denne listen oppdattert hele tiden og om du har et xbox spill vil nokk det støtte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå