Wooho Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Har problemer med å få innkommende ringelyder til å være i mere enn 20 sec. Dette gjelder dog kun MP3 låter som jeg velger som innkomende ringelyd. Disse værer kun i 20 sec før de blir avbrutt. Noen som har samme mobil og samme problem? Litt iriterende da jeg ikke alltid rekker å ta telefonen i løpet av de 20 sec ringelyden varer. Låtene skal egetlig være alt fra 1,19 til 2min men varer altså i kun 20 sec? Har prøvd alt av instillinger men uten hell. Eller er det bare Samsung som har bestemt at slik skal det være? Endret 3. juli 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du har ikke slått på viderekobling til mobilsvar/personsvar som slår inn etter 20 sekunder vel? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) De som ringer meg får opp mobilsvareren min ja etter 20 sek. Så dette kan være problemet? Skal ta en titt på det. EDIT: Da er problemet fikset. Takker escobar. Endret 3. juli 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå