Gilbert Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Man VS Machine eller no Dog ikke en uvanlig situasjon med all vei- og sprengingsarbeid i Osloregionen som det er nå for tiden. En kan aldri bli forsiktig nok Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Et par bilder av de nydelige nye gule ambulansene: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Min favoritt, Chevrolet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 7. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har Sørlandets politi-ribb på jobben nå om dagen. Er du interessert? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvorfor er du så interessert i utrykningskjøretøy, Gilbert? Noe innen jobben? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Politi-riben som er i kristiansand er jo fet! Fikk bare sett den når den lå ved land og ikke på vannet dessverre. Men må si den var jævla godt gjemt:P Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Her har du en fra New York, ganske nytt og, rundt en uke gammelt. NYPD Blue Endret 7. juli 2006 av SoloX Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 her har du ett bilde, skal poste flere senere, har dem fortsatt på kameraet mitt... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Hvorfor er du så interessert i utrykningskjøretøy, Gilbert? Noe innen jobben? 6451263[/snapback] Noe sånt Her er det jo et fint bilde: http://www.nettavisen.no/sommer/article662105.ece Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) slenger inn et bilde jeg tok i santabarbra da eh hva skjer? hvorfor får jeg ikke lagt inn bildet? prøvd to ganger nå Endret 11. juli 2006 av Fry Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 På tide å få mer liv i tråden, kaster inn et par filmer fra divese oppdrag diverse brannvesen har vært ute på som viser litt folk og kjøretøy "in action" http://video.google.com/videoplay?docid=67...67396916&q=fire Første minuttet er utrykning http://video.google.com/videoplay?docid=45...062&q=housefire 20 minutter med husbrann, mer kjente kjøretøyer etterhvert som brannvesenet kommer til. Gilbert: 2.4 min uti denne, så småkoselig ut... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Her er et bilde tatt ganske nylig. På søndag, på rudskogen faktisk. Helt vanlig ambulanse da men. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Denne lekre saken har to jetmotorer for å slukke Brukes til å slukke ekstreme branner, og jeg har lest at slike kan brukes ved tunnelbranner også. Legg forøvrig merke til at det trengs seks slanger for å forsyne den med vann. (den bruker opptil 7000L/min) Endret 19. juli 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Jove Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ønsker du bilder for å se på, eller for å legge ut på en eller annen side? Her er noen av bildene jeg har tatt av utrykningskjøretøy. (2 av bildene er det min far som har tatt) Noen av bilene går igjen på bilder. Endret 24. juli 2006 av Jove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå