Rembrandt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Folkens jeg vurderer å ta bilder av brudeparet som har sex ved første bryllupsnatt. Jeg har alleredet fått noen oppdrag og folk er positivt innstilt for det. Hva ville dere ha fokusert på med kameraet? Endret 4. juli 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dinero skaffer det meste. Skal du ha de gratis bør du spørre venner og kjente Eller rett og slett spørre fremmede. Mange damer i rikitg humør på en lørdagskveld som ønsker dette .) Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 hvem er dinero? Dinero skaffer det meste.Skal du ha de gratis bør du spørre venner og kjente Eller rett og slett spørre fremmede. Mange damer i rikitg humør på en lørdagskveld som ønsker dette .) 6427174[/snapback] Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dinero, penger, cash, stål, grunker osv. Kjært barn har mange navn Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dinero, dollars, daler, kroner, mark, euro. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 6427154[/snapback] Vil gjette på at den der begrenser mulige modeller litt, og at damene skulle gi noe "kunst uttrykk" virket plutselig ikke så troverdig... Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) men de betaler meg....for oppdraget Endret 4. juli 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Den smileyen der får deg bare til å virke ekkel.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ja, smileyen ville fått meg til å anbefale damer å holde seg unna aktfotografering med han. Oser useriøsitet når han så klart legger opp til at han kun ønsker å se nakne damer. Billigere å søke på nettet da, så finner du mye Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mange som bruker akt, og mange fine bilder av modeller. Men........den smileyen får meg til å tenke at det kanskje ikke er kunsten som er det viktigste her. Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) akkurat Endret 4. juli 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hehe 6429663[/snapback] hehe, grisegutt! Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) BMP er dopa i hodet.... Endret 4. juli 2006 av Rembrandt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Folkens jeg vurderer å ta bilder av nakne kvinner noe som skal representere kunst utrykk for mine bilder. Lurer på hvor jeg kan skaffe aktmodeller til fotografering? 6427154[/snapback] Prøv å opptre mere profft i forhold til kunstformen har tenkt å være en representant for. Den smilyen din får meg pissed off i alle fall. Jeg driver ikke med akt fotografering, men med akt tegning/maling. Fellesnevneren er at man ikke bør "sikle" på kvinnen man skal ha som motiv, ei heller klå på dem. Hvis du får dem til å føle seg komfortabel i situasjonen, tar bildene, gir vedkommede penger, så kanskje hun kommer flere ganger. Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du har fått i oppdrag å ta bilder av brudepar som har sex brylupsnatten?? Du har endret alle innleggene dine i tråden, dette er jo bare tøv. Kontakt heller Lek eller aktuell rapport og spør etter hva du skal fokusere på! Endret 4. juli 2006 av TOH65 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Etter å ha sett trådstarters diverse poster på ulike steder på forumet skulle en enten tro: 1) han er 12 år 2) ufattelig barnslig 3) ikke har evne til å ordlegge seg slik at han blir tatt på alvor Hadde det vært i mine moderator dager hadde det vanket en rimelig kraftig advarsel for siste døgns posting Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Halvveis enig med dahle, bare at jeg ville gjette på at han er alle de tre tingene.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Trenger jeg si mer enn: Stenges. Ber alle være på vakt overfor trådstarter (rembrandt) og rapportere videre regelbrudd evt. helst sende meg en PM om saken. Har gitt han én sjanse til, men gjentar det seg blir det ufrivillig ferie. Å oppføre seg på denne måten er ikke godtatt på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg