rommling Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hva er forskjell på disse to typene instalasjons kabel patche kabel Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Instalasjonskabel er stiv og har forholdsvis hard plast rundt seg, og tåler dermed mer, mens patchekabel har myk plast rundt seg og tåler mindre. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Instalasjonskabel er stiv og har forholdsvis hard plast rundt seg, og tåler dermed mer, mens patchekabel har myk plast rundt seg og tåler mindre. 6427117[/snapback] Bare en liten presisering, så er ikke patchekabel ment for fast installasjon, men for kabel f.eks mellom kontakt og pc. Det at den tåler mindre er ikke helt riktig, den skal tåle å bli bøyd mer enn installasjonskabel. Lenke til kommentar
rommling Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 det er sån å forstå ja. ja da blir det en rull med instalasjons kabel til meg, har patch snoer så det holder men skulle ha til kabel mellom modemet og rommet mitt. fra vegg boks til veggboks Tusen takk for veldig raskt svar. Lenke til kommentar
rommling Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) når jeg er inne på temaet veggboks disse funker jo fint. driver å vurderer om jeg skal legge opp dobbel boks eller enkel og sette opp switch i enden. har switch så. men krone tanga som de selger på komplett er den brukbar, det er da ikke orginal krone tang siden den ikke går ann å slå av kutting. skulle hatt kronetang også men vil ha den orginale vis jeg skal ha. vis ikke denne er det så hvor får jeg tak i den orginale til normal pris. Endret 3. juli 2006 av rommling Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 instalasjons kabelpatche kabel patch snoer vegg boks krone tang Sjekk AMO Lenke til kommentar
rommling Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 instalasjons kabelpatche kabel patch snoer vegg boks krone tang Sjekk AMO 6427211[/snapback] hva mener du?? jeg vet godt hva jeg snakker om. men funker de litt biligere kontaktene de har på komplett også. Veggboks elko er jo dyre men jeg vet det er kvalitet men siden det bare er til rom til rom hjemme så. Vi her brukt elko heletiden på skola når vi har drevet prosjekter der, Lenke til kommentar
HAG Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 "Veggboksen" og "kronetanga" kan kanskje skaffes billigere hos Biltema, 90,- for en enkel utenpåliggende boks - har noen av de i drift (mest brukt før trådløst nett kom hit også).. Biltema har ingen nettbutikk, må hentes i et varehus. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 OT: hva mener du??Jeg mener bare at du kanskje bør bruke noen minutter ekstra på postingene dine. Du vil kanskje mene at dette er flisespikkeri, men du vil nok oppleve at folk tar deg mer seriøst om du sjekker stavingen din. Du finner norsk ordbok her: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html amo.no handler om orddeling. Lenke til kommentar
rommling Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 OT:hva mener du??Jeg mener bare at du kanskje bør bruke noen minutter ekstra på postingene dine. Du vil kanskje mene at dette er flisespikkeri, men du vil nok oppleve at folk tar deg mer seriøst om du sjekker stavingen din. Du finner norsk ordbok her: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html amo.no handler om orddeling. 6427308[/snapback] du får bare unskylde meg men sliter med dyseliksi så. har opplevd på alle forum jeg bruker at jeg blir forstått uten å bruke ordbok når jeg skriver. skriver ganske bra men noen ord blir feil. om folk tar meg useriøst for at jeg har noen skrive feil så greit. bryr meg ikke om det. Vis folk styrer unda en post fordi det er noen skrive feil så syns jeg den er veldig prikkete. jeg skriver ikke dialekt eller sms språk og respekterer at folk tar det useriøst da. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 OT: du får bare unskylde meg men sliter med dyseliksi så. Da må jeg nesten be om at du unskylder meg også. Noen ganger er det veldig vanskelig å se forskjell på dysleksi og ren slurv. De fleste som slurver på denne forum-tjenesten kan ikke skilte med dysleksi. Til mitt forsvar sakser jeg her inn ett punkt fra "Ofte Besvarte Spørsmål" fra amo.no: Så dere tror dere er noe, hæ, dere er perfekte, hva, skriver aldri feil, hm? Hva er poenget med å gjøre narr av dyslektikere? Vi som danna AMO er ikke noen språkgenier, selv om mange av sjefene er det, og vi skriver feil som alle andre (derfor må du sende oss en e-post når du finner skrivefeil og dårlige formuleringer på AMO-sidene!). AMO er ikke ute etter å henge ut personer som skriver feil eller å mobbe dyslektikere. Det vi vil bekjempe er likegyldigheten overfor morsmålet vårt. Det er lov å lese gjennom det man skriver (det holder ikke å anta at stavekontrollen i Word er ufeilbarlig), og det er ikke tøft ikke å kunne grunnleggende skriveregler. Norsk Dysleksiforbund hevder at hele 10 % av Norges befolkning har lese- og skrivevansker i moderat til sterk grad, mens diagnostiserte dyslektikere bare utgjør rundt 2-3 %. Vi i AMO mener at utbredelsen av «ord delings fenomenet» har lite med dysleksi å gjøre. Skrivefeilene vi ser i aviser og på butikkskilt er i mange tilfeller bare et utslag av språklig «latskap» og/eller sviktende norskkunnskaper. Dessverre. Risikoen for at man skriver dårlig norsk er kanskje større dersom man er dyslektiker - men man er ikke automatisk dyslektiker bare fordi man skriver dårlig norsk. Lenke til kommentar
rommling Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 skjønner at du ikke prøver å henge ut noen her. men jeg ser ikke mine egene feil så litt vanskelig å rette teksten men. prøver så best jeg kan å skrive riktig men. men dropp dette nå. tilbake til spørsmålet mitt. Hvilken nettbutikker selger orginalt krone verktøy Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kontakt en elektriker i nærheten av deg. Grossisten hans har Kroneverktøy. Men den koster veil. 662,5 ink. mva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå