DaChronix Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 hepp hepp, trenger litt hjelp av noen som kan noe mer om dette her enn meg (burde ikke være så vanskelig ). jeg har nesten bestemt meg for å bestille et sennheiser hmd 280 ifra england litt senere i høst (må spare litt pæng) da jeg har funnet ut at å få det importert fra england vil være det billigste alternativet (sjekket priser i resten av europa samt skandinavia og der lå det på alt fra 2200kr - 3400kr, men i fra england har jeg funnet det til snaue tusenlappen). så det jeg lurer på der da, noen som vet om en bedrift av noe slag her i Norge som er behjelpelige med å lodde på plugger på settet uten å loppe meg helt, eventuelt om lokale hifi / elektronikk sjapper kanskje kunne gjort det. og ja, jeg er klar over at det kommer litt andre småutgifter i tillegg ved import så den type svar vil jeg helst ha meg frabedt eventuelt om dere vet om noen andre enn hpx.no i Norge som selger det (gjerne med plugger) så kom gjerne med dem og. håper noen kan hjelpe meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå