Gå til innhold

Er dette et fornuftig valg av pc for spill?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg synes denne pc'en virker veldig grei. Vil denne være bra nok for de nye spillene Lord of the rings online "shadows of angmar" og age of conan?

Spiller også en del Co2 :dribble:

Her er dell pc'n

Prosessor Intel® Viiv™ Teknologi - Intel® Pentium® D 940 Dual Core (3.20GHz,800MHz,2x2MB)

-Minne 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz (2x1024MB) Minne

-Skjerm Dell 19" 1907FP UltraSharp™ Digital Flatskjerm TCO'99

-Grafikkort 256MB nVidia™ GeForce 7900GS graphics card

-Harddisk 250GB (7200rpm) Serial ATA Hard Drive with 8MB DataBurst™ cache

-Optiske enheter 16x max. DVD+/-RW & 16x DVD-ROM

-Lydkort Sound Blaster® X-Fi Xtreme Music card, PCI Dolby Digital, 7.1 Speaker Surround

kr: 11.700

om dere vet om noe bedre evt bygge pc please post it here! :thumbup:

på forhånd takk :!:

Endret av Eldarwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har tenkt å kjøpe dell, så gjør du smart i vente en måned til Core 2 Duo kommer på markedet. Dell får alltid Intel CPUer først og er raskt ute med ny teknologi.

Du bør ikke kjøpe Intel før om en måned, det er det beste rådet jeg kan gi deg, og det tror jeg mange her på forumet er enig i.

Lenke til kommentar
Om du har tenkt å kjøpe dell, så gjør du smart i vente en måned til Core 2 Duo kommer på markedet. Dell får alltid Intel CPUer først og er raskt ute med ny teknologi.

Du bør ikke kjøpe Intel før om en måned, det er det beste rådet jeg kan gi deg, og det tror jeg mange her på forumet er enig i.

6427066[/snapback]

Men da koster det vel en god del mer enn 11700? :hmm:

Lenke til kommentar

hvorfor skulle det være tilfelle??

Den CPUen du har kikket på er temmelig dyr i utgangspunktet.. Om du tar deg en titt på forum --> hardware --> Prosessorer, så finner du en samletråd om Intel "Conroe".

Der kan du blant annet se selv hva som er i vente. Det er den største omveltningen til Intel på veldig mange år.

Lenke til kommentar
hvorfor skulle det være tilfelle??

Den CPUen du har kikket på er temmelig dyr i utgangspunktet.. Om du tar deg en titt på forum --> hardware --> Prosessorer, så finner du en samletråd om Intel "Conroe".

Der kan du blant annet se selv hva som er i vente. Det er den største omveltningen til Intel på veldig mange år.

6427206[/snapback]

Jeg er ikke akkurat noen pro i det temaet men hva blir den store forskjellen på det core greiene og det som jeg nevnte i denne pc'en?

Lenke til kommentar

temmelig mye!

Du vil blant annet få en CPU som bruker mindre effekt pr hertz og som har en ny arkitektur. Du får selvfølgelig dobbelkjerne teknologi og en del andre som du sikker ikke har hørt om før.

ytelsesmessig skal det være store forskjeller. Kan bare anbefale deg å vente. Høsten er alltid et smart tidspunkt å kjøpe datautstyr på, da det også kommer nyheter fra de store produsentene, "utgåtte" produkter blir billigere og du kan få gode tilbud, siden bransjen kjemper om deg som kunde. Anbefales på det sterkeste å vente.

Lenke til kommentar
temmelig mye!

Du vil blant annet få en CPU som bruker mindre effekt pr hertz og som har en ny arkitektur. Du får selvfølgelig dobbelkjerne teknologi og en del andre som du sikker ikke har hørt om før.

ytelsesmessig skal det være store forskjeller. Kan bare anbefale deg å vente. Høsten er alltid et smart tidspunkt å kjøpe datautstyr på, da det også kommer nyheter fra de store  produsentene, "utgåtte" produkter blir billigere og du kan få gode tilbud, siden bransjen kjemper om deg som kunde. Anbefales på det sterkeste å vente.

6427315[/snapback]

Da gjør jeg det :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...