magnus85 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mini Golf; Jeg fikk spilt dette spillet den første gang jeg prøvde det, men nå etter å ha hatt telefonen i 3dager er det ikke snakk om, får ikke åpnet det, da kommer det feil mld "Operasjon mislykkes". Noen flere som har dette? Jeg har prøvd og tilbakestille instillinger uten at dette hjalp noe særlig. Jeg vil nødig tilbakestille alt, men er det hva som skal til gjør jeg det. Noen som vet? Lenke til kommentar
mortyh Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mini Golf; Jeg fikk spilt dette spillet den første gang jeg prøvde det, men nå etter å ha hatt telefonen i 3dager er det ikke snakk om, får ikke åpnet det, da kommer det feil mld "Operasjon mislykkes". Noen flere som har dette? Jeg har prøvd og tilbakestille instillinger uten at dette hjalp noe særlig. Jeg vil nødig tilbakestille alt, men er det hva som skal til gjør jeg det. Noen som vet? 6426971[/snapback] Høres ut som du har lite minne tilgjengelig. Har du fylt opp intern minne?? Lagt inn mye sanger eller annet? Morten Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Nope, der er det 60mb ledig minne =) De andre spillene fungerer også! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Bare meg med dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå