Upsaker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, på mitt 20D har det gjemt seg støv mellom skjermen og plastlokket eller hva det er. Noen som har en ide til hvordan jeg kan rense det? Finnes det noe verktøy til å fjerne lokket? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Plastlokk foran skjerm på 20D? Eneste støvet du trenger å fjerne (som du ikke når med en klut) på en 20D er på sensoren. Du mener ikke gummidingsen foran søkeren? I såfall går den av ved å klemme på sidene og dra den opp. Søker hender det jeg tørker med en q-tips (søker, og ikke sensor) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Nei, jeg mener ikke søkeren.. Det er selve skjermen. Og det er på baksiden av glasset, men foran skjermen.. Endret 3. juli 2006 av Jurgis Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Nei, jeg mener ikke søkeren.. Det er selve skjermen.Og det er på baksiden av glasset, men foran skjermen.. 6427205[/snapback] Jeg skjønner eksakt hva du mener, hadde ett slikt støvkorn på ett av mine gamlere kompaktkamera.... Irriterende!! Vet ikke en måte å få fjernet det på men du kunne jo prøve på reklamasjon og se hva de sier der du kjøpte det. Vet ikke hvilket kamera du har men at skjermen ikke er tett nok til å unngå at støv faktisk kommer inn imellom skjerm og beskyttelse ser jeg absolutt på som en mangel. Når jeg selv klaget fikk ett stoooort (256 Mb, stort den gang) minnekort og noen gratise fremkallinger som kompensasjon, var fornøyd med det Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Kjøpte kameraet brukt for noen måneder sia, skal sende han jeg kjøpte det av en mail. Jeg har brukt 300D et halvt år, og før jeg var det var det også brukt. Greide ikke å få støv på det stedet da.. Jeg har forresten 20D Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har faktisk oppdaget dette på mitt 350D. Det var så å si midt på skjermen, trodde første det var en død pixel som hadde oppstått, men nå når jeg sjekket har den falt ned et stykke. Gruusomt irriterende. Men nå er den 1 milimeter fra bunnen, så det plager meg ikke stort nå lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå