Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Legger ut to nye bilder her. Kan ikke med sikkerhet vite hvor de er tatt, men de er i alle fall tatt i Lofoten. Synes bildene er helt greie, og funker for meg. Noen som har litt kritikk å komme med? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Bildene var nå veldig små til å vurdere skikkelig..., men de ser nå veldig stemningsfulle ut - spesielt det første med båten liggende ved land gjorde inntrykk. Men legg dem gjerne ut i et noe større format... Endret 3. juli 2006 av sentimental Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Større bilder skal bli. Håper disse er store nok Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Stilige bilder, men er de en tanke skakke? Lenke til kommentar
Per69 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Pene bilder! Nr 1 med huset er det mest interessante og beste imho. Det andre er liksom litt kjedelig etter min mening (uten at jeg selv nødvendigvis ville gjort det bedre). Dersom det hadde vært en fiskeskøyte utpå eller skarv som tørket vingene på skjæret kunne det kanskje hevet bildet for meg. "Strømmen" i vannet er bra og hever bildet! Er enig med oysfaerg i at bildene virker skjeve, spesielt nr 1. Endret 3. juli 2006 av Per69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå