HMX Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg trykker på start knappen, så slår pcen seg på, det kommer ikke noe bilde på skjermen, den henger seg opp før jeg får bilde på skjermen. Jeg må sitte å slå av og på pcen 10-30 ganger, før den vil la meg få bilde på skjerme og komme videre til bios feks. Den var ikke sån 3 måneder siden? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Tips: Hvis du unngår den overdrevne bruken av utropstegn og spørsmålstegn vil helt sikkert flere svare deg. Spesielt i emnefeltet er dette å se på som tabu. Ellers kan det være greit å få ramset opp oppsettet ditt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hva skjer dersom du starter opp med en oppstartsdiskett? Har den virkelig vært slik i 3 måneder!?! Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har du prøvd noe så enkelt som å resette bios? For så å starte opp maskina på nytt. Som nevnt tidligere i denne tråden, et oppsett på maskinvare er nødvendig for å kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ouch! VM i utropstegn og spørsmålstegn. Skal gi mer saklig svar om du gir oss specs. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-15 14:38, skrev Tore på Sporet:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :???: Hater alle dere wannabe-moderatorer. :razz: Kan ikke akkurat si jeg brydde meg om alle utropstegnene. Skjønner godt fortvilelsen hans. Jeg forsvarer ikke dårlige topicer, men dere overdriver sånn!! (han er en relativt ny bruker.. vær vennlige da folkens) Ellers har du jo fått tips om å resette biosen. Hvordan dette gjøres står i manualen til hovedkortet. Ellers kan du jo sjekke at alle kabler, ledninger, kjøleribber osv. sitter som de skal. Teste annen skjerm.. hva som helst. Greit å utelukke ting.. :smile: Og hva slags PC hadde du sa du? _________________ The Devil’s Own Corporate Edition Noen som vil ha ei sølvfarget plexidør? [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-10-15 14:47 ] Lenke til kommentar
alexio Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 har hatt det problemet en gang før.... men så byttet jeg psu på et lan, og nuh funker alt glimrende...! du venter på den berømte pipelyden right?? den ventet jeg også på en stund.... men jeg måtte ikke trykke på på-knappen 10-30 ganger... det holdt med 2-3... ta rådet mitt om bytting av psu.... prøv i hvertfall... ellers kan det jo hende at gpu er klokka o.l... det var ikke min, emn jeg fikk råd om å sjekke det er på hw.no! håper det ordner seg... bare prøv og bytt ut forskjellige komponenter o.l.... problemet ditt er nok ikke så altfor omfattende...! prøv også å cleare CMOS! det kan også hjelpe MVH Alexio Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 sjekk først at jumperne står riktig innstilt, slik at du ikke kaster bort penger på ny psu. Lenke til kommentar
HMX Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 jeg kjøpte nytt hoved kort nå funker pc en Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Dette var da sykt til topic. Endret den for deg. Har nå rettet på to av dine miserable topicer. Skjerp deg (og les retningslinjene). Tore på Sporet, jeg holder ett øye med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå