Montag Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Gode nyheter for alle LOTR fans. Se her. Noen som skal ha disse selv om de har EE boksene? Endret 3. juli 2006 av Montag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg kommer nok til å vente til Ringenes Herre kommer på Bluray/HD-DVD. Jeg er ingen stor fan av serien, men gleder meg til å se de med skikkelig bildekvalitet på lerret (har sett de i HD via parabol og kan meddele at slagscenene mildt sagt er spektakulære - slagscenen i Helmsdeep(sp?) hvor Gandalf og co stormer nedover bakken ble løftet til nye høyder). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har hele Extended-boksen med 12 dvd'er, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe disse her bare for å få noen ekstra dokumentarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har også alle 12 diskene fra før, så jeg kommer ikke til å investere i disse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Enig med de to over. Eg greier meg så det holder. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jepp.. har også de 12 andre discene.. Men, DETTE synes jeg er VELDIG på kanten av hva som kan tillates av melking, SELV til LotR å være.. Endret 3. juli 2006 av Bone Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jepp.. har også de 12 andre discene.. Men, DETTE synes jeg er VELDIG på kanten av hva som kan tillates av melking, SELV til LotR å være.. 6427933[/snapback] Faktisk heilt forbannet ærlig. Hadde man kunne ventet i hvertfall 5 år til. Minst! EDIT: Likte jo de nye looken på coverene da Endret 3. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Venter nok selv på HD/Blue-Ray versjonene av filmene jeg. Men lurer på en ting åssen klarer de å få Extended versjonen og kinoeversjonen av filmen på en og samme disk? Jeg mener kinoversjonen må oppta en disk og de extended versjonene som har blitt gitt ut tar jo to DVD`er. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg kommer nok til å vente til Ringenes Herre kommer på Bluray/HD-DVD. Jeg er ingen stor fan av serien, men gleder meg til å se de med skikkelig bildekvalitet på lerret (har sett de i HD via parabol og kan meddele at slagscenene mildt sagt er spektakulære - slagscenen i Helmsdeep(sp?) hvor Gandalf og co stormer nedover bakken ble løftet til nye høyder). 6426708[/snapback] Bare jeg som begynte å fryse, og merket tårene i øyekroken i denne scenen (og scenen da Rohirrim stormer mot orkene som angriper Minas Tirith - "Ride now! To Death!")? Forøvrig tviler jeg på at jeg skaffer disse versjonene. Jeg har begge versjonene av alle filmene fra før av. Jeg har dog veldig lyst på dokumentarene som følger med her. Håper man får kjøpt dem separat. Endret 3. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg kommer nok til å vente til Ringenes Herre kommer på Bluray/HD-DVD. Jeg er ingen stor fan av serien, men gleder meg til å se de med skikkelig bildekvalitet på lerret (har sett de i HD via parabol og kan meddele at slagscenene mildt sagt er spektakulære - slagscenen i Helmsdeep(sp?) hvor Gandalf og co stormer nedover bakken ble løftet til nye høyder). 6426708[/snapback] Bare jeg som begynte å fryse, og merket tårene i øyekroken i denne scenen (og scenen da Rohirrim stormer mot orkene som angriper Minas Tirith - "Ride now! To Death!")? 6429808[/snapback] Ærklært skyldig! LOTR er fulle av de deilige opplevelsene der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har også alle 12 diskene fra før, så jeg kommer ikke til å investere i disse. 6426936[/snapback] Ditto til del 2 av innlegget ditt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mått bare legge til her at jeg kjøpte "Return of the king Extended DVD edition" for 79,- på en kiwi butikk, sjekk om det er samme tilbud der dere bor, det var grise billig synes jeg (Kjøpte 3'ern pga. mye mere/bedere ekstramaterialet, og extended edition av filmen er lengere, og det er den beste filmen i triologien(i min mening)) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjøpte først alle i vanlig 2 disc, når de kom på tilbud på elkjop.no til 99 el 149 pr på extended ed. så kjøpte jeg likesågodt alle extended og. så nå har jeg alle i vanlig og extended Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har forhåndsbestilt disse, siden jeg også får kinoversjonen med denne utgaven. Har alle Extended Edition. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vurderte det ein stund, men det vart med tanken. Hadde det ikkje vært for at filmane mangla DTS ville eg nok kanskje kjøpt dei. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skjønner ikke hvorfor de ikke er utgitt med dts altså... Når de først har brukt 2 plater, så burde deg jo være plass, eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Designmessig er denne utgåva veldig fin, kunne spandert på seg ein boks som du får med den vanlege versjonen, men uansett ikkje vondt å sjå på. Kvifor dei har putta to versjonar av filmen i ein pakke er for meg uforståeleg. Vil folk ha kinoversjonen så kjøper dei kinoversjonen, vil folk ha den utvida versjonen så kjøper dei den. Ein Limited Edition skal ha med det meste, dvs EE og ein masse ekstramateriale. Kva er det derimot dei har prestert å putte i pakken? Joda, ein kinoversjon, ein utvida versjon og litt ekstramateriale. I tillegg har dei droppa DTS-lydsporet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg kommer nok til å vente til Ringenes Herre kommer på Bluray/HD-DVD. Jeg er ingen stor fan av serien, men gleder meg til å se de med skikkelig bildekvalitet på lerret (har sett de i HD via parabol og kan meddele at slagscenene mildt sagt er spektakulære - slagscenen i Helmsdeep(sp?) hvor Gandalf og co stormer nedover bakken ble løftet til nye høyder). 6426708[/snapback] Bare jeg som begynte å fryse, og merket tårene i øyekroken i denne scenen (og scenen da Rohirrim stormer mot orkene som angriper Minas Tirith - "Ride now! To Death!")? Forøvrig tviler jeg på at jeg skaffer disse versjonene. Jeg har begge versjonene av alle filmene fra før av. Jeg har dog veldig lyst på dokumentarene som følger med her. Håper man får kjøpt dem separat. 6429808[/snapback] Scenen der Theoden egger krigene sine foran Pelennor slettene, også stormer, er en scene du får frysninger av - hver eneste, eneste gang! En helt fantastisk scene. Jeg leste på de offisielle sidene at du dog ikke får kjøpt disse nye dokumentarene som er lagd av Costa Bates (han som hadde tilgang til settet hele tiden, med kamera) individuelt. Da må du kjøpe disse nye utgavene. Er også enig at det er dumt at de ikke har lagt til et DTS spor, da dette er bedre enn DD 5.1 i min mening. Er alle dokumentarene som var med i extended edition med på disse nye diskene óg? Det skal dog sies til forsvar av de nye utgavene at boksene var direkte LEKRE. Endret 8. oktober 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Disse nye versjonene inneholder ikke alt ekstramaterialet som var på Extended-utgavene, nei. Kun de to versjonene av hver film, og de(n) nye dokumentaren(e). Ganske teit, egentlig, for da MÅ man skaffe alle versjonene om man skal ha alt ekstramaterialet. Jeg synes forresten at Extended-utgavene har penere cover. Ser ut som bøker (var nok ikke helt tilfeldig, det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå