Gå til innhold

Omtale av Sensible Soccer 2006 (PC/Xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleda meg stort til aa prove dette spillet, hadde store forventninger ogsaa. Men ble utrolig skuffet. Koste meg de 3 forste kampene, deretter ble det ikke noe nytt. Gikk saa altfor for lei dette spillet.

Synd. Hadde haapet paa noe mye storre.

Sitter forresten paa en engelsk pc, derfor mangelen paa div bokstaver..

Lenke til kommentar

Synes dette er veldig moro og har alltid hatt lyst på et nytt sensible spill. Er heller ikke lenge siden jeg tok frem gode gamle SWOS og spilte en del der.

Men ja... det er alt for enkelt (dette _tror_ jeg kan fikses litt på med litt editing her og der). Spiller med mitt selvlagde "Brann" og knuser alle storlagene i klubbsammenheng 7 - 0 og oppover. Det jeg egentlig savner mest er alle lagene som var med i SWOS og det å spille tippeligaen.

Håper dette spillet selger bra slik at vi før neste spill i serien om ikke så alt for lenge. Ettersom dette er et lavbudsjettsspill (derav en del av manglene), så håper jeg de får inn nok penger til en litt større satsing neste gang.

Håper også de kommer ut med noe som gjør at du kan forandre vanskelighetsgrad, spilte i skotsk 2. div med mitt selvlagde lag som var blant de dårligste i den ligaen og snittet lå på 8 - 0, med en rekord i en kamp på 15- 0.

Så... kjøp spillet nå og forhåpentligvis lages det et nytt et med større budsjett og flere utviklere :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...