TST Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 NetGameCorporation inviterer denne måneden til åpen betatest av sitt kommende massive rollespill Hero Online. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hmm, kanskje jeg burde teste dette... Vi får se. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 er det gratis beta?? 6428370[/snapback] Håper det, for jeg har lyst til å prøve Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Testet dette for en liten stund siden, og selv om du kanskje får en del kule skills mot slutten kan du jo bare gjette hvordan du kommer dit; grinding. Dette er rett og slett din standard asiatiske MMO #395. Dårlig grafikk, kun 4 - fire - forskjellige characters du kan velge imellom, som du ikke kan endre NOE på når det gjelder utseende. Auto-targetting og auto-combat. man beveger seg ved å trykke med musa og alle oppdragene du får er rett og slett bullshit, ala gå over gata, snakk med mannen der, han ber deg drepe dyr x til du får y av ting z. Jeg kan ikke tro at dette er laget i dette årtusenet, rett og slett. Endret 4. juli 2006 av eXZire Lenke til kommentar
genetex Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hvor laster jeg ned? EDIT: her laster man ned: http://hero.netgame.com/downloads/download.php Jeg vet ikke hva som er riktig av client 1 og 2, jeg gjetter på 1. Endret 4. juli 2006 av genetex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg