lazaa- Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har sett på f. eks http://www.teleteknologi.no/ttmpay.html men her ser det ut til at man må ha et firma eller organisasjon for å registrere. Er det noen mulighet til å ha noe lignende uten å ha noe firma/organisasjon? (hvilket jeg ikke har) Takk for svar Lenke til kommentar
ekm Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Disse har vel også liknende løsninger, send dem en mail og spør. yoyomobile.no www.infoplus.no www.vianett.no Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 takk. noen fler? får lite ut fra infoplus.. ca 3,- av 10,- kr får man. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har ikke noe. Skulle til å foreslå infoplus, men ekm kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg tenkte på om det gikk ann å kjøpe domene med mobil? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Egentlig tviler jeg på det. Telenor lanserer ofte store tilbud der du kan kjøpe 1000 kroner til mobilen for bare 500 kroner. Da blir det i alle fall et ganske billig domene Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 det er jo noe helt annet, da det eneste de gjør er å senke overskuddet på sine egne produkter som allerede er skyhøye! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har sett på f. eks http://www.teleteknologi.no/ttmpay.htmlmen her ser det ut til at man må ha et firma eller organisasjon for å registrere. Er det noen mulighet til å ha noe lignende uten å ha noe firma/organisasjon? (hvilket jeg ikke har) Takk for svar 6426641[/snapback] Godt mulig du må ha firma uansett, da det jo er salg du driver med, og firmaene vil nok helst ikke ha noe å gjøre med svarte penger. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 du trenger ikke noe firma på infoplus nei.. ikke noe svart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå