Rognalf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Min gamle philips har fucka seg opp IGJEN, og nå er jeg lei. Jeg trenger en ny mp3 spiller og her er noen av kravene: - flash, ikke harddisk - må kunne lades opp via usb og kunne bruke vanlige batterier - minst 1 GB - wma og mp3 fra 96-320 kbps - det bør være lett å skifte låt mens spilleren er i lomma - bør helst ikke koste mer enn 2000 Jeg skal oppdatere hvis jeg kommer på noe mer. All hjelp mottas med takknemlighet =) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 - må kunne lades opp via usb og kunne bruke vanlige batterier 6426623[/snapback] Dett kravet tror jeg du får problemer med. På de spillerne som bruker vanlige batterier må batteriene taes ut og lades opp med lader for vanlige batterier så vidt meg bekjent. Correct me if I'm wrong. Borsett fra det finnes det masse å velge i. De som har iRiver/Creative/iPod er stort sett fornøyd ser det ut til. Selv har jeg en liten og enkel Asono AB600 som tar standard AAA batterier. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ja kvalitetsmessig sett skulle jeg tro det. Det eneste jeg trenger å vite er om det går an å bruke både aaa batteri og usb-lading. Det gikk på min philips key 015, og jeg trenger begge deler Jeg har gjort litt reserach på prisguiden og funnet frem til disse: - https://prisguiden.no/product.php?productId=41340 - https://prisguiden.no/product.php?product_id=40632 Begge ser ganske bra ut, men det står ikke om det går an å bruke aaa-batterier OG usb-lading. Det står på spillernes spesifikasjoner at batteriene er henholdsvis li-po og li-ion batterier. Jeg vet ikke helt hva det betyr. Forhåpentligvis kan noen hjelpe meg litt med spørsmålene ovenfor =) Håper det ikke ble for mye å lese Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Står at det går ann med USB lading på begge, men siden det er li-po og li-ion batterier går det ikke ann å bruke aa/aaa batterier. Hva skal du med USB lading? Det er jo strømkontakter der hvor det er PCer. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Sier du at det går an å lade mange av mp3 spillerne på markedet i en stikkontakt? I såfall, hvilke da? Kjenner meg litt smådum nå Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 De som bruker aa/aaa batterier kan du kjøpe oppladbare batterier og batterilader til. De fleste som bruker USB-lading, kan du kjøpe en ledning for å lade i stikkontakten. Tror kanskje også det finnes en overgang fra USB til stikkontakt. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) usb->stikkontakt ville jo vært det beste. Noen som har link til noe slikt? edit: et raskt googlesøk ledet frem til denne: http://www.pixmania.com/no/no/32240/art/ai...tml#accessoires Da tror jeg ikke jeg trenger noe mer hjelp faktisk, men hvis noen har noen anbefalinger, ikke nøl Endret 4. juli 2006 av Idonotlikebroccoli Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har ikke hørt om merke så jeg kan ikke si noe om den, men det står ikke at den kan lades gjennom USB så jeg tviler på at den kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå