Gå til innhold

Skal på ferie snart og trenger ny mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Min gamle philips har fucka seg opp IGJEN, og nå er jeg lei. Jeg trenger en ny mp3 spiller og her er noen av kravene:

- flash, ikke harddisk

- må kunne lades opp via usb og kunne bruke vanlige batterier

- minst 1 GB

- wma og mp3 fra 96-320 kbps

- det bør være lett å skifte låt mens spilleren er i lomma

- bør helst ikke koste mer enn 2000

Jeg skal oppdatere hvis jeg kommer på noe mer. All hjelp mottas med takknemlighet =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- må kunne lades opp via usb og kunne bruke vanlige batterier

6426623[/snapback]

Dett kravet tror jeg du får problemer med. På de spillerne som bruker vanlige batterier må batteriene taes ut og lades opp med lader for vanlige batterier så vidt meg bekjent. Correct me if I'm wrong.

Borsett fra det finnes det masse å velge i. De som har iRiver/Creative/iPod er stort sett fornøyd ser det ut til. Selv har jeg en liten og enkel Asono AB600 som tar standard AAA batterier.

Lenke til kommentar

Ja kvalitetsmessig sett skulle jeg tro det. Det eneste jeg trenger å vite er om det går an å bruke både aaa batteri og usb-lading. Det gikk på min philips key 015, og jeg trenger begge deler

Jeg har gjort litt reserach på prisguiden og funnet frem til disse:

- https://prisguiden.no/product.php?productId=41340

- https://prisguiden.no/product.php?product_id=40632

Begge ser ganske bra ut, men det står ikke om det går an å bruke aaa-batterier OG usb-lading.

Det står på spillernes spesifikasjoner at batteriene er henholdsvis li-po og li-ion batterier. Jeg vet ikke helt hva det betyr. Forhåpentligvis kan noen hjelpe meg litt med spørsmålene ovenfor =)

Håper det ikke ble for mye å lese

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...