mikken Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Siden en idiot stakk av med min gode iriver h320 må jeg kjøpe meg ny mp3-spiller. Var veldig fornøyd med irivern, men nå har de bare flash-spillere igjen! hva skjedde? Uansett, jeg skal ikke være i nærheten av noe apple har laget, og jeg er (ubegrunnet) skeptisk til creative. Så da så jeg denne Cowon spilleren Cowon iAudio som ser ut som om den har omtrent samme specs som iriver h320. (Kunne bare ønske folk snart slutter med det tullet med å ha en liten i foran absolutt alt. Finn på noe nytt. ö for eksempel. ) Erfaringer med denne? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg hadde den en liten stund, men det var noe galt med den så jeg fikk pengene tilbake og har nå Creative Zen Vision:M. Jeg var ganske fornøyd med den, men jeg synes bilde og video funksjonen til Vision:M er bedre. Jeg synes også at USB-OTG funskjonen ikke var så bra, særlig p.g.a. USB 1.1. Musikk funksjonen var bra da. Veldig bra lydkvalitet. Eneste jeg har å klage på med den er at den ikke kan sortere etter ID3-tagger. Det er også bra at den kommer opp som ekstern harddisk så den ikke trenger noe program. Lenke til kommentar
mikken Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg sorterer alltid på mapper uansett, og video/bilde funksjonene er ikke så viktig, det blir for liten skjerm til den slags. Den ser ikke spesielt bra ut, men anmeldelsene sier jo den er solid, så da så. Trur det blir denna; creative zen:m ser jo ut et drops, og apple bare hater jeg. Finnes det ikke flere store produsenter? Når skal sony få rævva i gir? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 iAUDIO X5 er en solid spiller, men det har vært noen svakheter på hodetelefonutgangen og joysticken. Men det er ganske lav feilrate på de. Er du opptatt av god lyd, er denne noe av det beste du kan få. Den kan i tillegg spille OGG og FLAC. Mvh www.vostok.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå