Gå til innhold

Substitutt for tom seng

afable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg lever i en illusjon så er det, om ikke annet, en fantastisk illusjon som jeg har tenkt å holde vedlike.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du ikke evner, eller vil, stole på andre? Må være jævlig slitsomt ...

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller skal man være litt forvirret når en våkner om morgenen og ikke finner noen ved siden av seg i senga. I går dro jenta mi på ferie, og det verste med det hele er at man ikke legger seg med noen, og heller ikke står opp med noen. Gjennom natta har jeg prøvd å finne substitutter. Bikkja, puta, dyna, klærne, katten, nattbordet, serranoskinka... I det hele tatt, men det funker heller dårlig.

Skal jo ikke vare mer enn en uke, men akkurat nå framstår det hele som heller ganske vanskelig. Er egentlig i situasjoner som dette en skjønner hvor deilig det er å ha en varm og myk kvinnekropp (hvertfall denne) i senga. Gode alternativer finnes ikke, eller gjør det?

Avhengighet er en rar greie. Vaner er rare. Aldri vært overbegeistret for vaner og rutiner, men noen er absolutt verdt å holde på... Denne er en av dem.

6426556[/snapback]

Vurdert høyre hånd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...