Gå til innhold

Substitutt for tom seng

afable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Torsdag. Bare 3 dager igjen. Har holt begge sidene av sengen varm. Ikke har det vært noen andre der utover bikkja og katta. Om jeg overlever; Det tror jeg ikke. Er i ferd med å dø av mangel på nærhet, kjærlighet og omsorg... Klarer jeg morgendagen, drikker jeg meg full på Lørdag også sover jeg bort Søndagen til flyet kommer. Det er planen. Men, en som er dåsete som meg klarer sjelden holde seg til planer.

Savn ... Hvor bløt kan man bli!!

Lenke til kommentar
Hvor bløt kan man bli!!

6446731[/snapback]

Syns ikke du er blaut i det heletatt, virker bare som du er veldig glad i jenta di. Uansett, ikke drikk deg for full på lørdagen da, kanskje kjekt for kjæresten og ikke komme hjem til fyllesyk kis, med ånde deretter ;)

Lykke til videre med kjærleiken :)

Lenke til kommentar
Kahil Gibral sa:

Avstanden mellom to mennesker er som et vindpust på flammene. Den lille vil dø ut, mens den store vil blusse opp :)

6435767[/snapback]

Morsomt sammentreff at du skulle nevne den sitaten der. Se hva jeg har gått rundt med i lommeboka de siste fire årene:

post-71433-1152465106_thumb.jpg

Fikk det like etter jeg ble sammen med dama, og jeg printet det ut, brettet sammen, og la det i lommeboka med en gang. Har byttet lommebok to ganger, men papirlappen har blitt med. Skal ha den der så lenge papiret holder seg :)

edit: omformulering

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Du kommer til å bli seriøst skuffet en dag med den innstillingen :)

Folk flest er faktisk utro.

6435443[/snapback]

Det er vel heller du som kommer til å bli skuffet, når du farer rundt i evig streven etter litt nysådd gress å klippe, og finner ut aldri kommer til en plen i den perfekte hage. Mens Steffenm derimot aldri kommer til å få vite om alle grønne plener, og alle andre planter, men kommer til å holde seg lykkelig i sin koselig, og ikke minst sikre hage. Hans perfekte hage, og slik vil den også være, med mindre han vet om noen bedre hager.

Lenke til kommentar

Du kommer til å bli seriøst skuffet en dag med den innstillingen :)

Folk flest er faktisk utro.

6435443[/snapback]

Det er vel heller du som kommer til å bli skuffet, når du farer rundt i evig streven etter litt nysådd gress å klippe, og finner ut aldri kommer til en plen i den perfekte hage. Mens Steffenm derimot aldri kommer til å få vite om alle grønne plener, og alle andre planter, men kommer til å holde seg lykkelig i sin koselig, og ikke minst sikre hage. Hans perfekte hage, og slik vil den også være, med mindre han vet om noen bedre hager.

6461885[/snapback]

Med andre ord: Ignorance is bliss? :)

Lenke til kommentar

Hadde vi visst alt så tror jeg vi hadde blitt ganske ulykkelige mennesker. I tillegg til at jeg synes kjæresten min har en unik personlighet og er slående vakker, ulikt noe annet jeg har sett, så blir det en helt personlig forbindelse som ikke kan erstattes av noen andre som muligens er "grønnere". Jeg holder meg til min gressplen og steller fint med den.

Lenke til kommentar
Hadde vi visst alt så tror jeg vi hadde blitt ganske ulykkelige mennesker. I tillegg til at jeg synes kjæresten min har en unik personlighet og er slående vakker, ulikt noe annet jeg har sett, så blir det en helt personlig forbindelse som ikke kan erstattes av noen andre som muligens er "grønnere". Jeg holder meg til min gressplen og steller fint med den.

6463196[/snapback]

og her savner jeg en animert smiley som klapper!

Lenke til kommentar

6463196[/snapback]

og her savner jeg en animert smiley som klapper!

6463451[/snapback]

Ser det er flere som er enige, og bra er det! :thumbup: Gartner for life. Er det ikke en film som heter 'The Constant Gardener'?

Lenke til kommentar
Ser det er flere som er enige, og bra er det!  :thumbup: Gartner for life. Er det ikke en film som heter 'The Constant Gardener'?

6463534[/snapback]

"The Constant Gardener" er faktisk en film om en svært forelsket mann som prøver å nøste opp i hvorfor han kone ble myrdet. Underveis finner han ut at kona har vært utro. Ikke det beste eksempelet å komme med her. ;)

Lenke til kommentar

Og, senga har blitt tatt ekstra godt vare på de siste dagene. :D

Finnes ingen alternativer til verdens beste jente. Forelskelse er undervurdert. Den kan plage deg til døde, men den drar deg opp når du trenger det. Beste som finnes.

Utroskap. Illojalitet. Illusjoner om blomsterenger på den andre siden vil aldri være et alternativ til noe man jobber for. Denne jenta gir meg virkelig alt det jeg trenger. Drar meg opp. Trekker meg ned. Det som er deilig. Stort sett oppe, men en kan føle på hverandres bølgeslag.

Hehe... Ja, jeg elsker klisjeer. Det funker!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...