Gå til innhold

Substitutt for tom seng

afable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller skal man være litt forvirret når en våkner om morgenen og ikke finner noen ved siden av seg i senga. I går dro jenta mi på ferie, og det verste med det hele er at man ikke legger seg med noen, og heller ikke står opp med noen. Gjennom natta har jeg prøvd å finne substitutter. Bikkja, puta, dyna, klærne, katten, nattbordet, serranoskinka... I det hele tatt, men det funker heller dårlig.

Skal jo ikke vare mer enn en uke, men akkurat nå framstår det hele som heller ganske vanskelig. Er egentlig i situasjoner som dette en skjønner hvor deilig det er å ha en varm og myk kvinnekropp (hvertfall denne) i senga. Gode alternativer finnes ikke, eller gjør det?

Avhengighet er en rar greie. Vaner er rare. Aldri vært overbegeistret for vaner og rutiner, men noen er absolutt verdt å holde på... Denne er en av dem.

6426556[/snapback]

jeg har ikke akkurat noe svar, men jeg kan tenke meg at du blir ekstra godt tatt hånd om hvis du forklarer problemstillingen på rett måte til dama...;)

Lenke til kommentar
idiot

Du ser kun begrensninger men ingen muligheter!

Når katten er vekk danser musene på bordet. Kom deg ut og ta med nye spennende quinner hjem for overnatting og kos.

Gresset er grønnere på andre siden av gjerdet!

6426917[/snapback]

Håper du ikke har dame, med slike innstillinger....

Lenke til kommentar

Gresset er ikke grønnere på den andre siden hvis man husker å vanne gresset skikkelig ;) Godt ordtak som mange burde tenke på. Synes du gjør det rette jeg "afable". Finner man den rette dama så holder man godt på a ,men hvis du merker at dette ikke er dama for deg så er det bare å ta seg en tur på byen og kose seg =)

PS. Jeg har akkurat vært 5mnd uten å sovne med et kvinnfolk og det hjelper godt med 2 kalde øl før man legger seg. Er ikke allverden av kvinnfolk som vil like å tilbringe 5mnd på en båt med 28svette mannfolk :(

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller skal man være litt forvirret når en våkner om morgenen og ikke finner noen ved siden av seg i senga. I går dro jenta mi på ferie, og det verste med det hele er at man ikke legger seg med noen, og heller ikke står opp med noen. Gjennom natta har jeg prøvd å finne substitutter. Bikkja, puta, dyna, klærne, katten, nattbordet, serranoskinka... I det hele tatt, men det funker heller dårlig.

Skal jo ikke vare mer enn en uke, men akkurat nå framstår det hele som heller ganske vanskelig. Er egentlig i situasjoner som dette en skjønner hvor deilig det er å ha en varm og myk kvinnekropp (hvertfall denne) i senga. Gode alternativer finnes ikke, eller gjør det?

Avhengighet er en rar greie. Vaner er rare. Aldri vært overbegeistret for vaner og rutiner, men noen er absolutt verdt å holde på... Denne er en av dem.

6426556[/snapback]

I'm feeling you, man!

To uker fra naa kommer til aa suge.

Lenke til kommentar

Helt rikitg, og konklusjonen må jo være at man kanskje ikke kan finne tilfredsstillende substitutter. Hvertfall når en ikke har tenkt å dele senga med noen andre. Er man fornøyd, vil man ikke risikere noe, og er man riktig fornøyd, slik som jeg, venter en den lange uken og gleder seg til noe godt... Selv om det er jævlig vanskelig. Høres ut som en sekstenåring noen ganger som har opplevd å dele seng med noen for første gang... Ahja; Forelskelse er deilig!!

Lenke til kommentar

De som vil leve med varierende sex-partnere får bare gjøre det, så lenge de respekterer og holder seg unna damer/menn som allerede er i et forhold. Selvfølgelig i tillegg til å ikke ha et seriøst forhold selv. De som går bak ryggen på andre og har flere "kjærester" fortjener desverre ikke livet. Tragiske mennesker.

Lenke til kommentar
De som vil leve med varierende sex-partnere får bare gjøre det, så lenge de respekterer og holder seg unna damer/menn som allerede er i et forhold. Selvfølgelig i tillegg til å ikke ha et seriøst forhold selv. De som går bak ryggen på andre og har flere "kjærester" fortjener desverre ikke livet. Tragiske mennesker.

6435378[/snapback]

Du kommer til å bli seriøst skuffet en dag med den innstillingen :)

Folk flest er faktisk utro.

Lenke til kommentar

Utro er kanskje de fleste ja, men det er mulig å tilgi dersom man har ekte kjærlighet ;) Tålmodighet og forståelse. Går også an å gå lei, men det er jo bare å håpe at det ikke skjer. Ikke annet å gjøre.

edit: det jeg reagerte på var at du faktisk rådet han til å være utro bak ryggen til samboeren. Kunne også vært en spøk, som jeg først nevnte. Folk flest som er utro blir fristet til å gjøre noe de angrer veldig på i etterkant og kanskje ikke tør innrømme. Det er forståelig, selv om det er fortsatt veldig feil og sårende. Det jeg er sterkt i mot og ikke respekterer i det hele tatt er personer som fullt bevisst er utro over lengre tid. Det er respektløst. Men folk har forskjellige meninger og oppfatninger om det meste. Så lenge "freelancerne" respekterer parene som ikke er det, og omvendt, så er det greit for min del.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Her var det sinnsykt mange idiotiske svar!! Trenger da virkelig ikke oppfordre andre til å være uto fordi at en eller annen har opplevd at de fleste andre har vært utro mot den personen! ALLE er faktisk ikke utro; mange er kanskje det, men å oppfordre andre til å være det blir bare for dumt!

Har dere tenkt å skrifte beite hele livet dere som mener at gresset ALLTID er bedre på den andre siden? Hm.... blir nesten bare stum jeg...at noen virkelig kan tenke sånn :no: Får bare håpe det var en spøk :nei:

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet :)

Jeg setter selvfølgelig ting på spissen. Dog får jo trådstarter vurdert sitt forhold :)

Kahil Gibral sa:

Avstanden mellom to mennesker er som et vindpust på flammene. Den lille vil dø ut, mens den store vil blusse opp :)

Lenke til kommentar

Utrolig mange forskjellige meninger om ting. Tror at om en tar utgangspunkt i at det å gå rundt å "dyppe" er det beste, vil man aldri falle til ro i den forstand at man må søke og søke. Som en ensom ulv utenfor flokken. Livet handler om å søke. Gjøre nye ting. Oppleve nye ting. Det er bare stort sett morsommere med andre. Om det angår senga, eller andre ting, spiller forsåvidt ingen rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...