afable Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er det bare meg eller skal man være litt forvirret når en våkner om morgenen og ikke finner noen ved siden av seg i senga. I går dro jenta mi på ferie, og det verste med det hele er at man ikke legger seg med noen, og heller ikke står opp med noen. Gjennom natta har jeg prøvd å finne substitutter. Bikkja, puta, dyna, klærne, katten, nattbordet, serranoskinka... I det hele tatt, men det funker heller dårlig. Skal jo ikke vare mer enn en uke, men akkurat nå framstår det hele som heller ganske vanskelig. Er egentlig i situasjoner som dette en skjønner hvor deilig det er å ha en varm og myk kvinnekropp (hvertfall denne) i senga. Gode alternativer finnes ikke, eller gjør det? Avhengighet er en rar greie. Vaner er rare. Aldri vært overbegeistret for vaner og rutiner, men noen er absolutt verdt å holde på... Denne er en av dem. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du klarer deg da uten dama i ei uke? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Serranoskinka??? ... Minns å huske at Richard i BB hadde en sengesubstitutt... Kanskje det er noe for deg? Hvis ikke er det jo nok av "venninner" som du sikkert kan dele seng med? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva med å faktisk bare prøve å nyte en uke du har helt for deg selv? Lenke til kommentar
afable Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Det er jo det som er målet. Akkurat nå sitter jeg på bar i Gran Canaria, snakker med bardama, og har det egentlig ganske så bra. Bare det at jeg liker å "fylle" opp senga til kvelden. Kanskje det går an å konstruere noe med ballonger... Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Bare drikk noen ekstra tequila-shot før du legger deg :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 idiot Du ser kun begrensninger men ingen muligheter! Når katten er vekk danser musene på bordet. Kom deg ut og ta med nye spennende quinner hjem for overnatting og kos. Gresset er grønnere på andre siden av gjerdet! Lenke til kommentar
afable Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Meget mulig. Er nok bare vel bløt... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 The Master has spoken, Øivind kan sikkert lære deg ett og annet indianertriks hvis du tar kontakt med han Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 http://www.realdoll.com/ Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 det er digg å sove alene, får aldrig en god natt søvn når dama er på besøk. men det er vell en vanesak som du sier. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 idiot Du ser kun begrensninger men ingen muligheter! Når katten er vekk danser musene på bordet. Kom deg ut og ta med nye spennende quinner hjem for overnatting og kos. Gresset er grønnere på andre siden av gjerdet! 6426917[/snapback] Håper det var en spøk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Serranoskinka. Så det er det du kaller den. Du får ta en runk før du sovner da. Eller høre på Øivind. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 man legger seg og våkner da alltid med frøken høyre ved sin side... Lenke til kommentar
afable Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 blir vel til at senga er bedre solo enn med noen andre... likevel: andre vil aldri være noe alternativ. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gresset er alltid grønnere på andre siden av gjerdet. Men poenget er at man alltid må komme seg til nytt gress hele tiden. U have to keep on moving, have u ever seen a dog piss on a moving car? Jeg spretter sjampisen hver gang jeg har den minste muliget til å utforske nyklipte gressmatter Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gresset er alltid grønnere på andre siden av gjerdet.Men poenget er at man alltid må komme seg til nytt gress hele tiden. U have to keep on moving, have u ever seen a dog piss on a moving car? Jeg spretter sjampisen hver gang jeg har den minste muliget til å utforske nyklipte gressmatter 6427798[/snapback] Haha ... my man! Lenke til kommentar
afable Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Det du sier er at jeg skal anlegge en gressmatte på den siden av senga som er tom akkurat nå. Videre bygge et gjerde, og til sist hoppe over? Hallo!! Hun er borte en uke. Er ikke tid til å anlegge plen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vel om du har et slikt forhold til en dame kommer du til å bli knust den dagen du finner ut at hun er/har vært utro. Jeg har til dags dato hatt tilgode å ikke oppleve at den ene parten er utro under de rette omstendigheter se mulighetene, sprett sjampisen og kom deg ut! I morra er det kanon på Odeon i Oslo. Her er de garantert nyfriserte gressplener som dunker ut den slitte jordhaugen du vanligvis leker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå