olern Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor kjøpe ekstra batteri til Dell xps 1710? Hvor kan jeg kjøpe dette til en rimligere pris enn hos dell? Br yter jeg garanti hvis jeg heller kjøper dette uorginalt enn om jeg kjøper det de selger på dell? Hvordan kan jeg lade denne i fly a la charter? Finnes det noen bærevesker/kofferter? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjøp hos Dell du ................... _nifty_ Lenke til kommentar
olern Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Kjøp hos Dell du ................... _nifty_ 6427014[/snapback] hvorfor? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 fordi det er kun de som lager pc'ene og omsetter dem vel Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 batterier til bærbare er såpass proprietært at uoriginale batterier kun er å få på den mest tvilsomme delen av piratmarkedet. Dell tilbehør selges som sagt kun av Dell selv - derfor er det hit du rett og slett MÅ søke, med mindre du finner noe (pent) brukt... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Han finner neppe noe pent brukt til en XPS 1710 _nifty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå