Yetipants Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva har jeg noensinne gjort mot deg, War on Terror? Hvorfor er du så slem mot meg? Les mer Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hva har jeg noensinne gjort mot deg, War on Terror? Hvorfor er du så slem mot meg? Les mer 6426430[/snapback] 2av10 faktisk :!: Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fantastisk originalt navn Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det virker jo på teksten som forfatter har fordommer fra første stund her. Kanskje vanskelig å få en rettferdig omtale hvis det er tilfellet? Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Du kan jo prøve spillet selv, og se hvilket førsteinntrykk det gir. Det er en grunn til at det får 2/10, ser du. Endret 3. juli 2006 av Yetipants Lenke til kommentar
koronag Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kom det en demo til dette spillet for en stund siden? Hvis det er den jeg tenker på så burde det fått 1/10. Bra at dere "tør" å slakte også, selv om jeg håpet dette spillet skulle være bra. Savner en skikkelig krigs-rts. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 He he, jeg fikk faktisk lyst til å prøve det og sjekke ut om det faktisk er så dårlig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kom det en demo til dette spillet for en stund siden? 6427250[/snapback] http://gamer.no/demo/pc/war_on_terror/23606 Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) hehehe. Største sjiten som har blitt installert på maskina mi, ever. Seriøst. Endret 3. juli 2006 av KillerX Lenke til kommentar
koronag Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kom det en demo til dette spillet for en stund siden? 6427250[/snapback] http://gamer.no/demo/pc/war_on_terror/23606 6428118[/snapback] Der ja, det var det jeg trodde. Drittspill. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenge siden jeg har lest om et spill med så dårlig omtale! :!: Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke lest om et spill med så dårlig omtale... Men det er meg da. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dette må lastes ned og testes Lenke til kommentar
koronag Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 :!: Typisk, alle må prøve et drittspill. Jeg husker den lastebilspillet som fikk kultstatus. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Verste tingen jeg har hatt på maskinen min noensinne, underbygger min teori om at spill i dag er laget for å tjene penger uten å ha noen verdi, spill i dag har blitt redusert i kvalitet mener jeg. Grafikk bryr jeg meg lite om, det burde fokuseres på historie, gameplay osv. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Så Tetris med bra historie er det ultimate spill? Nei, bra grafikk er fett det, hjelper meg å leve meg inn i historien. Ta Silent Hunter 3, for eksempel. Det er så mye eyecandy at selv den lengste patrulje er en drøm. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 :!: Typisk, alle må prøve et drittspill. Jeg husker den lastebilspillet som fikk kultstatus. 6430024[/snapback] 18 Wheels of steel: Pedal To The Metal? Uansett, det spillet her ikke verdt plata det ligger på. Den timen jeg brukte til å teste spillet på må være den mest bortkastede timen. Ever. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Personlig så holder jeg meg langt borte ifra spill som har navnet "Monte Cristo" påført som produsent/utgiver/etc. Har bare blitt skuffet av de. Fy så mange dritt spill de har laget, og trenden er vist vedvarende (selv om City Life kan være et unntak) Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Helt enig, Monte Cristo står jo også bak D-Day, som kunne blitt så bra. I stedet holdt jeg på å knuse tastaturet flere ganger. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 "Er det så nøye at realismen i spillet ligger på minussiden, noe som tydelig vises når man angriper en infanterist med stridsvogn på fem meters hold og bruker tredve sekunder og gjentatte kanonsalver på å knekke fyren?" Kanskje de er inspirert av Command & Conquer? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg