Fatty Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Når noen ringer deg så langt ut i ferien at du trodde at alt håp var ute, og forteller deg at de vil gi deg jobb i sommer og videre utover. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Ditt Første Kyss 6455065[/snapback] Ånai! Hadde mareritt dagene før jeg (visste nøyaktig dato og klokkeslett ) Men, det gikk jo bra Selv om jeg grudde meg "litt"... 6455194[/snapback] Hehe, husker mitt fortsatt. Var med ei kjempegod veninne, ja, begge oss var i barnehagen =] uansett, det var ikke det jeg skulle skrive om. ting jeg blir glad av er personer som gjør noe uventet positivt mot meg, sånt varmer. Eller når jeg tror det ikke er mere cola igjen i kjellern, men så finner jeg ut at jeg har puttet en colabox i frysa OG så finner jeg en deilig og kald 200grammers freia melkesjokolade. Når jeg hører på ABBA, jeg gjør det nå, og det bandet er sinnsykt bra (dont get me wrong, jeg hører på annen musikk også, deriblandt trance/rock) Mat, jeg blir i godt humør når jeg spiser god mat på jobben, yum yum Koselige smileys på msn (ikke sånne lame) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Når folk rett og slett ler Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Når man bare har ting og se frem til, ingenting å grue seg til. Sånn som nå! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lønning. Uventede penger som dukker opp. Det å våkne tidlig for så å bare kunne sove igjen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Når en jeg er glad i gir meg en klem uten grunn. Kunne ønske noen bare tok meg i hånda, så meg inn i øynene og sa at alt kom til å ordne seg og at jeg snart blir frisk - fordi han er der for å støtte meg. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Når Norsk Tipping ringer og sier at du har vunnet 10 millioner + i lotto eller no Finnes mange ting å bli glad over, men livet generelt overgår over alt det materialistiske Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Fant 100 kroner på Deli De Luca når jeg skulle kjøpe en grandis Slikt blir man glad av. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 -Kjæresten min -God mat -Hunden vår (en søt, liten shetland sheepdog) -Å sitte foran PCen og surfe forum og annet tull -Å se at det harde arbeidet man har gjort faktisk bærer frukter (f.eks gode karakterer på prøver/eksamener). Dette er bare noen av de tingene som får meg i godt humør. Lenke til kommentar
afable Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Når jeg åpner kjøleskapet og ser rett på en pakke med importert innherredost da blir jeg ganske glad. Et stykke Norge i Spania. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 når jeg får folk til å le uten å prøve er noe av det beste.. blir også glad når kjæresten min sier søte ting til meg Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 å være forelska og vite den andre føler det samme :-P :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå