Aunis Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har en AMD Athlon 3000+ 64bit, er ikke helt sikker på hvilket hovedkort jeg har..? Dette er forresten en laptop.. Men i bios'n så har jeg så å si ingen funksjoner, omtrent det eneste jeg kan gjøre er å stille klokken Er det mulig å installere en annen bios, og pc'en vil fungere bra med den også`?? Ikke altfor mye peiling på slik bios saker.. Lenke til kommentar
Aunis Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Slik så det ut når jeg kjørte cpu-z på maskinen. Se vedlegg: (dette er av hovedkortet) mainboard_800.bmp Lenke til kommentar
Aunis Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Bump!! Maskinen går ned til 800mhz når den ikke er i bruk..så fiser den opp på 1800mhz når jeg begynner å få i gang et par ting.. Kunne tenkt meg å prøvd å klokke den..men trenger tips.. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det er vel igrunn liten vits i å overklokke en bærbar, det blir fort fryktelig varmt inni der... kjøp heller ekstra ram hvis du trenger mere ytelse. Men dette er min personlige mening, andre kan mene andre ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå