Howard Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Shuttle har lansert et nytt barebone-kabinett - denne gangen i NanoBTX-formfaktor. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det holdes liv i BTX ja. Det forundrer meg at det ikke har kraftigere strømforsyning, selv om jeg vet at strømforsyningene i disse kabinettene er forholdsvis gode. Lenke til kommentar
NtX Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er det meg, eller har Shuttle kassene en tendens til å vokse i høyden? Sakte, men sikkert. Denne minner meg litt i utseende som ASUS Terminator serien, ved første øyekast. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er det meg, eller har Shuttle kassene en tendens til å vokse i høyden?Sakte, men sikkert. Denne minner meg litt i utseende som ASUS Terminator serien, ved første øyekast. 6426429[/snapback] Egentlig ikke. De andre modellene som nettop ble lansert hadde jo ca samme størrelse som P kabinettene, eller mindre. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Når man først skal handle et kompakt kabinett synes jeg det er viktig at det støtter lite varmeproduserende CPU'er. Synd dette ikke støtter Core 2 Duo med sin 1066FSB. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det holdes liv i BTX ja. Det forundrer meg at det ikke har kraftigere strømforsyning, selv om jeg vet at strømforsyningene i disse kabinettene er forholdsvis gode. 6426360[/snapback] Uten et heftig skjermkort, og med en bra forskyning så går 250 watt fint, men er ikke selve maskinen vesentlig større en nano-BTX-formafaktoren? AtW Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Sexy kabinett, som man får dyttet litt mer inn i enn standard SFF. Skulle ønske den hadde støtte for C2D og ble levert med en kraftigere PSU. Jakter på ett nytt og sexy C2D-system, men det er ikke lett. Prisen har lett for å skyte i taket har jeg sett.. Endret 9. oktober 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå