-mads Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor skal du i ferien? Skriv det her I dag skal jeg til Italia, blir borte i en uke. Gleder meg noe sinnsykt! Etterpå blir det fjellet, og Sandefjord... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du eh MaDs....ta også dra en tur til italia du hehe ^^ Jeg skal fkatisk ingenting i ferien jeg... delvis fordi mora mi pusser opp hjemme og har derfor ikke tid til noe større ferie, og for at faren min ikke vil ha med unga til stemora mi på ferie. så blir en del jobbing på meg da... men så er det snart lønning da Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tja....først blir det en ukes fisketur med guttungen. Telt, bål og selvgrilla fisk er noe han virkelig liker Ihvertfall nok til at han glemmer ut PS2'en for en stund. Dertter så har vi en uke til å bade og sløve så godt vi kan. Etter det så blir det en langhelg i Budapest for å se Formel 1 i august, for så og avslutte sommeren med en backpacker tur gjennom, Beijing, Hongkong, Manila og Bangkok. Mulig jeg tar en tur til Kristiansand også.... Lenke til kommentar
-mads Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Tja....først blir det en ukes fisketur med guttungen. Telt, bål og selvgrilla fisk er noe han virkelig liker Ihvertfall nok til at han glemmer ut PS2'en for en stund. Dertter så har vi en uke til å bade og sløve så godt vi kan. Etter det så blir det en langhelg i Budapest for å se Formel 1 i august, for så og avslutte sommeren med en backpacker tur gjennom, Beijing, Hongkong, Manila og Bangkok. Mulig jeg tar en tur til Kristiansand også.... 6426313[/snapback] Høres digg ut! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har vært i USA i en uke.. Skal jobbe i hele Juli måned, ellers ingen planer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skal jobbe frem til 11. august, så bærer det til Oslo ei uke. Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Danmark ftw Syns det er kos å være hjemme og slappe av Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mulig jeg tar en tur til Kristiansand også.... beste sommerstedet i verden om du spør mæ ska t Spania om en uke... d blir fedt Lenke til kommentar
-mads Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Mulig jeg tar en tur til Kristiansand også.... beste sommerstedet i verden om du spør mæ ska t Spania om en uke... d blir fedt 6426633[/snapback] Hvor i Spania da? Har vært i Malaga, det var digg! (skryte, skryte) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg skal til Bergen, og senere oslo. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ska først til Barcelone å være der i et par dager... så ska vi bare reise opp etter kysten... gleder mæ no jævli! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) skal til sverige evetuelt, vi skal pusse opp på kjøkkenet så det er lite med gryn til overs Endret 3. juli 2006 av AndyF Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skal på hytta (Grimstad), ellers bare henge i verdens beste by, Kristiansand Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg reiser til Golden Sands i Bulgaria på fredag og blir der i 2 uker Så flytter jeg til Kristiansand en uke etter at jeg kommer hjem Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Portugal, nærmere bestemt Lisboa. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kristiansand er min favorittby. Jeg likte byen før vi flyttet dit, mens vi bodde der og jeg var svært lei meg når vi flytte fra den. Har en del familie der da så jeg reiser ned noen ganger i året. Den beste byen jeg vet om Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 skal til dannmark og lage dataspill. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ah...deilig...for en gangs skyld skal jeg ingen plass Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er på vestlandet => karmøy (bor i horten => vestfold) Og skal vel til italia om to uker omtrent. Og der blir jeg i to uker.... Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Norway Cup Det skal bli så digg og gå på Sletta og se på jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå