Malinsins Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjøpte telefonen for 2 dager siden og igår klarte guttungen og søle imsdal (med pæresmak...) på tlf. Slo den av med en gang, tørket den og slo den på igjen. Så like etter var den blitt "tåkete" i kantene. Stappet så mye papir jeg kunne opp i den og så at det trakk seg tilbake og ble borte. Den har ligget sånn over natten. Slo den på nå i morgest, den virker helt greit, men skjermen har mye "tåke" på seg og det virker som det dekker mer og mer. Siden den virker er det vel håp for den? Men hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hiv den i tørketrommelen. Neida, det er vell kondens eller noe bak dekselet ditt. Du kan vell føne den litt. Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Malinsins Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Må jeg da skru den fra hverandre? For det går vel utover garantien..? ER vanskelig å komme til da åpningen er bare der batteriet går inn. Og rødsprit, ovnsmobilsteking, det tror du ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 JAh, det var jo garantien da. Den ryker når du skruer på den ja. Men uten å si det sikkert. Hjelper forsikringen mot vannskader uansett ? Ikke gjør noe før noen andre kan bekrefte/avbekrefte det. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg ville latt den tørke noen dager av seg selv, høres litt ut som kondens. det går bort etterhvert. Lenke til kommentar
tmlunde Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei Dersom ulykken skjedde utenfor hjemmet er det mulig reiseforsikringen dekker dette (så lengde du kan vise at du ikke selv var ansvarlig for ulykken). Hårføner/hurtigtørking er såvidt jeg vet ikke å anbefale. Uansett tror jeg du vil oppleve at telefonen gradivis vil bli dårligere på grunn av korrosjon. Mitt beste forslag er derfor reiseforsikring. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg "badet" min. Den ble også sånn grå, så jeg sprettet den fra hverandre. (Et vanlig bankkort er glimrende verktøy, og så trenger du en liiten torx- trekker.) Så renset jeg kontaktflatene mellom skjermen og printbrettet med elektronikkrens. Etter det har den fungert helt uten feil i snart ett år. Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) En av brødrene mine hadde nesten samme problemet, dog med en minidisc. Han hadde fjernet "smily'en" på colaflaska og lagt den opp-ned i lomma sammen med minidiscen. Ikke nødvendig å si hva som skjedde, siden "smily'en" fungerte som en pakning Uansett skyldte jeg den skikkelig under lunket vann og slang den inn i varmluftovnen. Funket utrolig bra det, spilleren virker fremdeles Endret 3. juli 2006 av enl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå