amiganostalgia Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hei! På min tlf er det Telenor skrift-logo øverst, i større skrift, og tele2 logo under, i mindre skrift. Jeg lurer på hvorfor? Jeg har tidligere kun hatt telenor logoen der. Forøvrig vil jeg ikke ha noen av de Endret 1. august 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
formannen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tele2 bruker Telenor sitt nett... Derfor vil det være begge operatørene der. Slik er det hos alle. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Takk, det var det jeg trodde.. Men jeg synes likevel det er veldig unødvendig med logoene. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Går vistnok ikke og fjerne operatør logo hos Tele2 heller, pga roaming. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 men gaar det ann aa fjerne en av de to logogene. en logo er ille nok men to... fysj a meg. har en k800i. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Dette må jeg si at jeg aldri har hørt om før! Selv har jeg Chess med NetCom-dekning. Kun Chess som vises i displayet på min Nokia 6280. Byttet nylig fra Chess med Telenor-dekning, og ingen dobbeltlogo der heller. Samme på min gamle k700... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Har alltid lurt på hvorfor dette blir kalt "logo". Det står jo bare hvilken operatør/netteier man bruker.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har en nokia da, og om jeg kobler tlf til en pc og starter nokia pc suite, eller hva det heter, kan jeg ikke da lage min egen logo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå