-Alex- Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei, når jeg restarter pcen min starter den aldri opp igjen. Bare avslutter, lysene på rammen blir borte men vifter og alt går, men kommer aldri noe skjermbilde. Fikk nettop dette problemet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Har du kjørt Windows Update? Har for forsøkt fra sikkermodus? Har du fjernet alt av eventuellt spyware og virus? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Har du kjørt Windows Update? Har for forsøkt fra sikkermodus? Har du fjernet alt av eventuellt spyware og virus? Hilsen, efikkan. 6430382[/snapback] Har kjørt Windows Update, har ikke noe spyware eller virus. Nyformatert pc, så Skal teste det med sikkermodus. Takker for svar. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Testet å starte sikkermodus, akkurat samme problemet derfra. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg funnet ut at jeg fikk problemet etter klokking av cpu Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Da prøver du å klokke pc`en ned igjen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå