simon_gj Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvorfor må man slå av iPod under landing/avgang på fly? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 En av grunnene er at avgang og landing er de to mest kritiske fasene under flyturen. Hvis noe skjer, skal du følge med på PA-anlegget og kabinpersonalet, og ikke være oppehengt, både mentalt og fysisk i en iPod. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tok fly i morges og ble litt sur over å måtte skru av ipoden selv Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det som er artig er at de faktisk ber deg om så skru av både "ipods and mp3 players" nå Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Tok fly i morges og ble litt sur over å måtte skru av ipoden selv 6446939[/snapback] Så søtt... Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) En av grunnene er at avgang og landing er de to mest kritiske fasene under flyturen. Hvis noe skjer, skal du følge med på PA-anlegget og kabinpersonalet, og ikke være oppehengt, både mentalt og fysisk i en iPod. 6426059[/snapback] Okei, takk. Jeg tenkte litt på det. Under nødlanding og evakuering av flyet kan det være litt knototete å måtte "demondere seg" før man kan bevege seg fritt... Endret 11. juli 2006 av simon_gj Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tetris maskinen min klikka da jeg trosset alle regler og spilte tetris mens vi letta... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tetris maskinen min klikka da jeg trosset alle regler og spilte tetris mens vi letta... 6493761[/snapback] Haha, sant? Hvordan da? Skikkelig über speed på brikkene eller ødelagt? Har lurt på dette selv. *ha i Mine innlegg* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tok fly i morges og ble litt sur over å måtte skru av ipoden selv 6446939[/snapback] Måtte du virkelig skru av iPoden helt selv? Var det virkelig ingen andre som gjorde det for deg? :O Det er jo helt skandaløst, du bør klage til flyselskapet neida, måtte bare tulle litt med deg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tetris maskinen min klikka da jeg trosset alle regler og spilte tetris mens vi letta... 6493761[/snapback] Haha, sant? Hvordan da? Skikkelig über speed på brikkene eller ødelagt? Har lurt på dette selv. *ha i Mine innlegg* 6499602[/snapback] De var faktisk mer en bug... hver gang jeg fikk en lang tynn en kom jeg øverst på highscoren^^ Det hjalp å stikke mammas øredobb i reset hullet da, *spille tetris* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå