Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hvordan deaktiverer man Bærbare innebygde høytalere, UTEN å deaktivere driveren? har fått det for meg at det kommer i Høytalerne mine OG høytalerne på bærbaren -_-. så jeg vil at BARE høytalerne skal høres HVORDAN =( Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har du rett plugg så skal lyden kun komme ut i lydutgangen. Mulig du har feil plugg? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) har brekt den Lineout men har prøvd å få den i en annen, så finnes noen måter å "deaktivere"? Endret 2. juli 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Veldig vanskelig å forstå hva du prøver å si. Har du ødelagt line-out på maskinen din? Hvis så er tilfellet, hvordan får du lyd i headset/musikkanlegg? Om det er tilfellet at du kobler til line-out uten at de innebyggde høyttalerene deaktiveres og du er sikker på at det ikke er noe galt med pluggen har du altids muligheten til å fysisk koble fra de innebyggde høyttalerene. Muligens litt omfattende og krevende inngrep siden det er snakk om en laptop, men skru den opp og ta en vurdering. Endret 2. juli 2006 av squabbish Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 ja, lineouten brakk inni, men jeg har nesten fått det til å gå i den andre hullet, men da kommer også pcen innebygde Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fix lineouten eller koble fra høytalerene fysisk,er nok eneste muligheten du har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå