eikum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hei! La oss si at du skal lære deg ett helt nytt språk på 6mnd.. Hvordan ville du gjort dette? Vet at det enkleste er å dra til landet, men dette blir litt dyrt! Trenger litt hjelp Endret 2. juli 2006 av eikum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hve med språk kurs? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva med å starte med Tysk? Ikke veldig fremmed, samtidig som det er ganske ukjent. Ich bin Du bist Er ist Sie ist Es ist osv... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Må bli spansk, støk på eksamen der.. Må lære meg det bedre enn det jeg kan nå for å si det slikt! Lenke til kommentar
uro Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Kjøp en bok, eller en sånn fanzy cd med kurs Ellers kan du jo som sagt reise til et sted de snakker spansk. Ringe til spania og snakke med folk. Bedrive selvstudium på internett med spanske folk på msn (lærer ikke og snakke men men). Eller så er skype med spansker fint Men helt serriøst, eneste måten å lære et fremmed språk på er ved og øve på det, og bruke masse tid. Med mindre du har ekstremt lett for å lære språk da noe jeg tviler litt på at du har ettersom du strøk. Men lykke til med og lære spansk Endret 3. juli 2006 av uro Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Spansk språkkurs fra Linguaphone? Koster 3615. http://www.linguaphone.no/ Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Definitvt språkreise. Har bodd i USA i 9 måneder nå (i dag faktisk!), og på 2 måneder snakket jeg bedre engelsk enn etter 10 år på skolen, det er jeg sikker på. Fett når man begynner å drømme på og tenke på engelsk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hvis du vil ha en mild start så les spanske barnebøker, ellers er det beste å være i det landet slik at språket er overalt rundt deg, men blir det for dyrt så tar du et kurs eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå