Gå til innhold

Guns N' Roses konserten 8 juli - min opplevelse.

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra konserten med GnR i Spektrum, villeste konserten jeg har vært med på av 3 grunner.

#1: Kom så tidlig at vi fikk plass inni "sperringen" inntil scenen. Det var bare holdt av plass til 200-300 stk som fikk stå helt inntil og det var førstemann til mølla. Selv om jeg og kameraten gikk rundt og koste oss kunne vi gå inn i sperringen når konserten STARTA og likevel få plass HELT INNTIL SCENEN.

#2: Første av to ting som skjedde under avslutningssangen Paradise City: Axl Rose holdt øyekontakt med meg i over 5 sekunder mens han sang "woooooont you please take me dooooown....." før han løp over til andre siden av scenen.

#3: Helt på slutten når det tok helt av hoppa gitaristen Ron Thal ned fra scenen og løp langs kanten der hundrevis av elleville fans stod. Gjett hvor han stoppa opp? Ja, plutselig stod han stille 1 meter foran meg. Gjett hvem som FIKK SPILLE PÅ GITAREN HANS? JEPP! Jeg hørte de 2-3 tonene jeg rakk å spille dundrende i høyttalerene (fikk 5-6 sekunder å loke med den med) før han løp tilbake langs gjerdet og lot folk såvidt ta på han og gitaren.

Tror kanskje jeg var den personen som fikk opplevd mest i hele salen i dag og er så vanvittig fornøyd. GnR har vært yndlingsbandet mitt helt fra jeg opplevde det finnes annet enn VG-lista i verden, dvs når jeg begynte på ungd. skolen.

Alt i alt oppfattet jeg det som en helt fantastisk konsert, det tok helt av under de mest kjente sangene, og pianosoloene til Dizzy og Axl var helt ville.

Noen andre som var der i kveld?

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser alltid folk som gjør det.. Og du ser alltid at folk både for solgt, og ikke solgt billettene sine.. Det er vel ikke "lov" i den forstand at du reklamerer for et produkt uten tillatelse på oftetlig grunn. Men ingen som bryr seg om det.

Det er uansett en sjans å ta!

Lenke til kommentar
jeg var der, og jeg synes konserten var helt herlig :D men jeg fikk ikke med meg hva oppvarmingsbandet het, er det noen som vet det? de var sinnsykt bra de også.

6463354[/snapback]

Det var Amulet som oppvarmet. konserten var sinnsyk feit. men dem nye låtene er bare no dritt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Så guns n' roses på Roskilde, var en særs dårlig konsert, først og fremst kom de en time for sent (uten å unskylde seg når de først begynte). Og etter noen sanger, gikk Axl for å skifte, og ble vekke ett godt kvarter, og dette gjentok seg FLERE ganger i løpet av konserten. Når han var vekke ble det spillt lange, kjedelige, gitar soloer. Piano soloene var helt kurante.

Når Axl først var på scenen var det forsåvidt ganske bra, men det ble så mye dødtid at jeg satt igjen med en litt sur følelse etter konserten. Stod forsåvidt helt fremme.

Og det med at du hadde øyekontakt o.l. du vet at det kan ha sett ut slik for de 10-20 andre som stod rundt deg også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...