Teigas Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har problemer med å få bursdagene til å dukke opp i kalenderen på min Nokia n80. Legger inn bursdager på kontaktinformasjonen, en dukket opp i kalenderen , mens alle andre bare ble liggende i kontakt data, men aldri kom inn i kalenderen? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Har problemer med å få bursdagene til å dukke opp i kalenderen på min Nokia n80. Legger inn bursdager på kontaktinformasjonen, en dukket opp i kalenderen , mens alle andre bare ble liggende i kontakt data, men aldri kom inn i kalenderen? Noen som har noen tips? 6425160[/snapback] Hmm, jeg la de inn i Outlook og da virker det helt fint. Prøvde som du, å legge de inn direkte på N80, og da kom den ikke opp i kalenderen heller. Så her er det en bug, ellers så må vi restarte N80 (neppe) Endret 2. juli 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Teigas Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Har problemer med å få bursdagene til å dukke opp i kalenderen på min Nokia n80. Legger inn bursdager på kontaktinformasjonen, en dukket opp i kalenderen , mens alle andre bare ble liggende i kontakt data, men aldri kom inn i kalenderen? Noen som har noen tips? 6425160[/snapback] Hmm, jeg la de inn i Outlook og da virker det helt fint. 6425189[/snapback] Hva legger du dem inn som da ? Merkedag? eller er det en egen sak der? Som hetter bursdag? Er det noen innstillinger på telefonen som kan definere hvor mange task eller ting du skal på hovedskjermen? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva legger du dem inn som da ? Merkedag? eller er det en egen sak der? Som hetter bursdag? Er det noen innstillinger på telefonen som kan definere hvor mange task eller ting du skal på hovedskjermen? Mener å huske at det er som merkedag, og det fungerer som sagt utmerket. Antar at du snakker om ventemodusen? Den kan du endre slik: 'verktøy -> innst. ->Telefon ->Ventemodus ->programmer i ventemodus Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eg legg inn bursdagar som detalj på kontaktar. Desse kjem ikkje opp i kalenderen, noko som er ganske dårleg spør du meg. Er det nokon som har funne ein måte å vise bursdagar som ein legg inn i kontaktlista på kalenderen? Det er irriterende å skrive inn bursdagar to plassar... Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Eg legg inn bursdagar som detalj på kontaktar. Desse kjem ikkje opp i kalenderen, noko som er ganske dårleg spør du meg. Er det nokon som har funne ein måte å vise bursdagar som ein legg inn i kontaktlista på kalenderen? Det er irriterende å skrive inn bursdagar to plassar... 6749800[/snapback] Det finnes programvare som du kan bruke til dette, eg har brukt smartbirthay i flere år.. legger seg automatisk i kalenderen din og du kan velge når tid du vil ha varsling for dagen. Helt topp.. Lenke til kommentar
hdc Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Eg legg inn bursdagar som detalj på kontaktar. Desse kjem ikkje opp i kalenderen, noko som er ganske dårleg spør du meg. Er det nokon som har funne ein måte å vise bursdagar som ein legg inn i kontaktlista på kalenderen? Det er irriterende å skrive inn bursdagar to plassar... 6749800[/snapback] Virker ikke til meg heller. Noen som vet om det er fødselsåret man skal legge inn? Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Eg legg inn bursdagar som detalj på kontaktar. Desse kjem ikkje opp i kalenderen, noko som er ganske dårleg spør du meg. Er det nokon som har funne ein måte å vise bursdagar som ein legg inn i kontaktlista på kalenderen? Det er irriterende å skrive inn bursdagar to plassar... 6749800[/snapback] Det finnes programvare som du kan bruke til dette, eg har brukt smartbirthay i flere år.. legger seg automatisk i kalenderen din og du kan velge når tid du vil ha varsling for dagen. Helt topp.. 6749906[/snapback] Er denne programvara ute i S60 v3? Altså er den kompatibel med Nokia N80? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå