Gå til innhold

Forskjellen på WD Essential og My Book edition

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva er forskjellen på WD Essential og WD My Book Essential Edition? Har kikket litt på prisguiden, og den eneste forskjellen jeg kan se på de to er designet og cachen. På tilbakemeldinger har likevel WD Essential fått bedre kritikk. Kan noen forklare dette?

EDIT:

Link til de to:

Western Digital Essential

Western Digital My Book Essential Edition

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg kan se har Premium Firewire i tillegg til USB, mens Essential "bare" har USB.

Jeg vet at WD tidligere hadde minnekortlesere i toppmodellene, men jeg er usikker på om disse har dette.

6425287[/snapback]

Ingen av disse er Premium? La til link til de to på Prisguiden, så kan du se selv.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei!

Så vidt jeg kan se har Premium Firewire i tillegg til USB, mens Essential "bare" har USB.

Jeg vet at WD tidligere hadde minnekortlesere i toppmodellene, men jeg er usikker på om disse har dette.

Hilsen,

efikkan.

6425287[/snapback]

Har ikkje premium edition også backup software inkludert?

Ifølge heimesida, så har ikkje essential denne programvaren. Nokren som avkrefte eller bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Har kjøpt Essential, og det fulgte ikke med noe særlig programvare; noe som egentlig er greit. Det fulgte med noe google-tull, men det vil jeg ikke bruke. Jeg bruker SyncBack til backup/synkronisering - et program som er veldig greit!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...