WitNo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Har forgjeves lastet ned MMS-instillinger fra Tele2 til min K800i. Mobilen vil ikke sende, sikkert heller ikke motta MMS. Klarer med innstillingene jeg har nå å laste wapsider på mobilen, men altså ikke MMS. Pliis hjelp... Endret 2. juli 2006 av ivarw Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Tenkte bare kommentere ditt sprørsmål. Jeg bruker også Tele2, men MMS`en fungerer godt hos meg. Brukte Tele2`s "konfigurator" for dette. Har du prøvd det? Husk att du må sende deg selv en MMS etterpå for att dette ska virke. Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Har nå forsøkt på ny å laste ned instillinger fra Tele2. Får beskjed om at jeg ikke er i hjemmenett??!? og meldingene ligger i utboksen. Status på disse ser ut til å være "i kø"... Lenke til kommentar
shape01 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så... har du husket å sende deg selv en MMS? Dette med hjemmenett skjønner ikke jeg heller, får også opp den meldingen, men allt virker til tross for det. Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Fant endelig ut av det. Det viste seg at de automatiske oppsettene fra Tele2 ikke inneholdt IP-adresse for MMS-datakontoer. Definerte dette manuelt. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Fant endelig ut av det. Det viste seg at de automatiske oppsettene fra Tele2 ikke inneholdt IP-adresse for MMS-datakontoer. Definerte dette manuelt. 6430480[/snapback] Og hva er IP adressen for MMS datakontoer hos Tele 2 da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå