Beeee183 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) jeg har djuice nonstop. koster noe for meg å sende sms til norske abbonenter i utlandet. Trodde ikke det sjøl, men det hadde vært litt surt om telefonregninga neste måned plutselig var på litt for mye! Takker for alle svar. Endret 2. juli 2006 av Beeee183 Lenke til kommentar
meron Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nei, den du sender til må betale for å motta tekstmelding når han/hun er i utlandet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nei, den du sender til må betale for å motta tekstmelding når han/hun er i utlandet. 6425242[/snapback] Høres veldig merkelig ut om de som er i utlandet må betale for mottak av sms... Aldri vært borti det, er det sant? Lenke til kommentar
meron Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Nei, den du sender til må betale for å motta tekstmelding når han/hun er i utlandet. 6425242[/snapback] Høres veldig merkelig ut om de som er i utlandet må betale for mottak av sms... Aldri vært borti det, er det sant? 6425250[/snapback] Jau, de må betale for mottak av sms og telefonsamtaler. Dersom de har ett utenlandsk abonnement må senderen, den som ringer betale. Dvs: i dette tilfellet så betaler sender norgestakst, mens mottakeren betaler for sending til utlandet. EDIT: Det har iallefall vært slik, og regner med at det er slik fortsatt. Rett meg om jeg tar feil. Endret 2. juli 2006 av meron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Samtaler er jeg fullt klar over, men sms har jeg aldri blitt trukket noenting for... Lenke til kommentar
-M- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror dere tuller her. Å motta SMS i utlandet er gratis. Imidlertid er det snakk om at det snart vil koste penger både hos Telenor og Netcom å motta MMS. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror dere tuller her. Å motta SMS i utlandet er gratis. Imidlertid er det snakk om at det snart vil koste penger både hos Telenor og Netcom å motta MMS. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) ja det er helt sant! hvis du ringer til et norsk abb i utlandet betaler du til grensen mens han/hun i utlandet betaler fra grensen og vidre(og det er jo det som er dyrt..) det samme gjelder SMS. (tok vist feil ang. mottak SMS!) EDIT: leif var på besøk! Endret 2. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
meron Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Tok visst feil, men er sikker på at det har vært slik før. Endret 2. juli 2006 av meron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det kan da umulig koste noe å motta sms i utlandet... Hvor står evt. det på sidene til operatørene? Å sende en SMS fra utlandet koster 4,38 i alle land. Mottak av SMS er gratis.Å sende en MMS fra utlandet koster 6,25 i alle land. Mottak av MMS i utlandet er gratis ut sept 2006. Fra 01.10.2006 er prisen kr 2,50 pr mottatt MMS. Endret 2. juli 2006 av datating Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) så for meg som har djuice nonstop så er det gratis å sende sms? http://telenormobil.no/priser/tjenester/gsmtekst/ står vel ganske klart her =) Endret 4. juli 2006 av Beeee183 Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har nok misforstått her "meron".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå