Gå til innhold

sms til norske abb. i utlandet

Anbefalte innlegg

jeg har djuice nonstop. koster noe for meg å sende sms til norske abbonenter i utlandet. Trodde ikke det sjøl, men det hadde vært litt surt om telefonregninga neste måned plutselig var på litt for mye!

Takker for alle svar.

Endret av Beeee183
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, den du sender til må betale for å motta tekstmelding når han/hun er i utlandet.

6425242[/snapback]

Høres veldig merkelig ut om de som er i utlandet må betale for mottak av sms... Aldri vært borti det, er det sant? :hmm:

6425250[/snapback]

Jau, de må betale for mottak av sms og telefonsamtaler. Dersom de har ett utenlandsk abonnement må senderen, den som ringer betale.

Dvs: i dette tilfellet så betaler sender norgestakst, mens mottakeren betaler for sending til utlandet.

EDIT: Det har iallefall vært slik, og regner med at det er slik fortsatt. Rett meg om jeg tar feil.

Endret av meron
Lenke til kommentar

ja det er helt sant! hvis du ringer til et norsk abb i utlandet betaler du til grensen mens han/hun i utlandet betaler fra grensen og vidre(og det er jo det som er dyrt..) :D

det samme gjelder SMS. ;) (tok vist feil ang. mottak SMS!)

EDIT: leif var på besøk! :whistle:

Endret av dioX
Lenke til kommentar

Det kan da umulig koste noe å motta sms i utlandet... Hvor står evt. det på sidene til operatørene?

Å sende en SMS fra utlandet koster 4,38 i alle land. Mottak av SMS er gratis.

Å sende en MMS fra utlandet koster 6,25 i alle land. Mottak av MMS i utlandet er gratis ut sept 2006. Fra 01.10.2006 er prisen kr 2,50 pr mottatt MMS.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...