StupidNick Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 I går kjøpte jeg en ny Samsung Z540 mobil med et NetCom abonnement (vidreførte fra telenor). Det virker som den ikke er aktivert ennå, for det står bare "begrenset tjeneste" i displayet. Det har gått over 24 timer nå siden den ble kjøpt, er det vanlig at det tar så lang tid å aktivere et abonnement? Prøvde å ringe NetCom Kundeservice i stad, men fikk ikke svar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dersom du porterer nummeret ditt fra Telenor til Netcom pleier det vel å ta minst en uke? Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 siden det står at han vidreførte fra telenor til netcom, går jeg ut ifra at han har portert nummeret. da tar det vanlighvis rundt 7dager før alt er oppe og går. når man porterer til telenor får man porteringstidspunktet på avtale lappen man skriver under på. Regner med at du har kjøpt abo. med binding? da kan du muligens få opratørlåskoden med en gang, slik at du kan bruke telenor kortet ditt i telefonen til porteringen er i orden Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 ja ok kjøpte med 12 mnd. binding ja. prøvde å sette inn det gamle telenor sim-kortet i går og da funket det. merkelig at den ikke var operatørlåst. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå