xantarion Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har en Subaru Impreza (1.6l) -98 mod. Når jeg starter bilen går den i 5-20 sekunder før turtallet faller nedover og motoren stopper (det hjelper ikke å trykke på gasspedalen, turtallet faller uansett). Dette blir da etterfulgt av bensinlukt. CEL lampa lyser ikke. Det ligger ingen feilmeldinger inne. Har skifta plugger, luftfilter, coil, ignitor -> hjalp ikke. Lenke til kommentar
d4d Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Mulig luftmengdemåler ? Høres ihvertfall ut som den "drukner". Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Mulig luftmengdemåler ? Høres ihvertfall ut som den "drukner". 6426362[/snapback] Hmm.. har tenkt på det. Tok ut pluggene (og satte i nye, igjen) her om dagen. De var kullsorte (sota), og litt fuktige. Hvordan ser luftmengde måleren ut da? Er det noen måte å måle om denne er ødelagt? Kan noen fortelle med hva dette er, og hva den gjør? (Kommer en relativt høy summelyd fra denne når tenninga står på, vet ikke om det er normalt). Endret 3. juli 2006 av xantarion Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hmm, litt vanskelig å se akkurat hvor den sitter på motoren? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er Bensin-Pumpa (tror jeg ) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er Bensin-Pumpa (tror jeg ) 6554121[/snapback] Pleier ikke den å sitte i tanken da? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 På noen ja, men noen har utvendig bensin-pumpe (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå