Gå til innhold

UFC- Andre som ser på det?

LasH

Anbefalte innlegg

Hei. Nå nylig har jeg blitt intresert for UFC. Er det noen andre som også ser på dette?

Reglene som gjelder i UFC: Alt er lov bortsett fra og bruke våpen, bite, klore og sparke i ballene( Vertfall dette broren min sa, men det er jo sikkert flere regler da,men)

Favoritten min heter Ramon Dekker. "The Diamant" The turbine frome hell"

Ramon Dekkers

En film om Ramon Dekkers.

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UFC er ikke en kampsport :)

Følger jevnt med på WWE og trenger litt mer ekte gladvold å se på innemellom, da er UFC fint. Har liggende noen PPVer som jeg enda ikke har sett. Hvor langt har de kommet i rekken og når kommer neste?

Lenke til kommentar
UFC er ikke en kampsport :)

Følger jevnt med på WWE og trenger litt mer ekte gladvold å se på innemellom, da er UFC fint. Har liggende noen PPVer som jeg enda ikke har sett. Hvor langt har de kommet i rekken og når kommer neste?

6424909[/snapback]

Ah, ok. Hvis det ikke går under kampsport hva går det under da? TRude alt med vold gjikk under kampsport jeg :wee:.

Og hvor langt i rekken de har kommet må du ikke spøre meg om. Jeg laster*host* ned kampene som oftest. Eller når det går en kamp på TV så er jeg os en kompis og ser på.

Lenke til kommentar

UFC er ingen kampsport men et kampsportforbund som dekker en rekke disipliner som blant annet karate og kickboksing. Trenden de siste 10 årene er at flere og flere utøvere går vekk fra spesialiseringen og er nå mma-utøvere (mixed martial arts).

UFC er knall, og det finnes allerede en tråd om det i Sport/idrettsdelen av forumet. Jeg gleder meg ordentlig til UFC 61 (8 juli).

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
UFC er ingen kampsport men et kampsportforbund som dekker en rekke disipliner som blant annet karate og kickboksing. Trenden de siste 10 årene er at flere og flere utøvere går vekk fra spesialiseringen og er nå mma-utøvere (mixed martial arts).

UFC er knall, og det finnes allerede en tråd om det i Sport/idrettsdelen av forumet. Jeg gleder meg ordentlig til UFC 61 (8 juli).

6424945[/snapback]

Ok. Takk for det. Men da kan jeg jo bare be moderator om og STENGE denne tråden. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...