Gå til innhold

Lader/Strømkabel for bil til thinkpad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å kjøpe en vekselretter? En strømomformer du plugger i sigarettenneren og får 230V i andre enden. Ser de har slike på biltema til en billig penge. Søk etter Vekselretter rundtomkring.

post-58716-1151874912_thumb.jpg

Endret av BMP
Lenke til kommentar
Det er jo ikke logisk å først transformere spenningen opp for så å transformere den ned igjen da... desuten så er ikke de der billige.

6427769[/snapback]

Det er ikke logisk nei, men du får ikke ladere som tar lavere enn 230V inn med unntak fra 110V støtte. Du er nok nødt til å kjøpe en slik omformer der.

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Det er jo ikke logisk å først transformere spenningen opp for så å transformere den ned igjen da... desuten så er ikke de der billige.

6427769[/snapback]

Det er ikke logisk nei, men du får ikke ladere som tar lavere enn 230V inn med unntak fra 110V støtte. Du er nok nødt til å kjøpe en slik omformer der.

6427821[/snapback]

Er du sikker på det? det er jo totalt ulogisk siden den bare bruker 16V og 4,5A... Det er en bærbar pc det er snakk om hvis dere ikke skjønnte det...

Edit: Jeg vet at det finnes adaptere for dette (orginale). Det jeg lurer på er om jeg kan får tak i en "falsk" en...?

Endret av aavar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...