Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, en venninne av meg fortalte meg at hun ikke fikk åpnet IE og at det bare kom opp noe om at hun måtte laste ned ErrorSafe for å fikse problemet. Tror hun kjøpte programmet med kredittkort...... Noe som nok ikke er så lurt da jeg er rimelig sikker på at dette er malware..... Noen som vet noe om dette error safe greine og hva hun evt kan gjøre dersom hun allerede har betalt for det med kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Hei, en venninne av meg fortalte meg at hun ikke fikk åpnet IE og at det bare kom opp noe om at hun måtte laste ned ErrorSafe for å fikse problemet. Tror hun kjøpte programmet med kredittkort...... Noe som nok ikke er så lurt da jeg er rimelig sikker på at dette er malware..... Noen som vet noe om dette error safe greine og hva hun evt kan gjøre dersom hun allerede har betalt for det med kort?

6424847[/snapback]

Errorsafe er en av de største plagene på internett akkurat nå..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=626932&hl=

Lenke til kommentar

på slike annonser skal du aldri trykke på noe, gjelder også andre meldinger som også svirrer rundt på nettsider. De opplyser ofte om at maskina di er treg eller at du har spyware på maskina og du må trykke på linken for å fjerne det. Ganske lett å gjennomskue svindlere hvis du bruker hue :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...