Ustedalen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Heisann alle sammen. Det har blitt vedlig lite bilder på meg i det siste, men nå er jeg tilbake for fullt. Det har seg slik at jeg og min far tok oss en tur til Lofoten forrige uke, og da ble selvsagt kamera med. Første dagen overnattet vi i Trondheim, og da fikk jeg kjøpt meg Sigma 70-300mm og Travle Disk II med 40GB lagringsplass, så det ble muligheter for en del bilder. Og det ble det også. Jeg er ferdig med å redigere de fleste nå, og har kommet opp til 55 bilder jeg har å vise frem. Jeg starter med disse to. Disse er tatt med det nye teleobjektivet mitt, da jeg hadde lyst til å prøve meg på fuglebilder. Ble selv ganske fornøyd, spesielt med det første. Har noen kritikk å komme med, hadde det vært posetivt Endret 2. juli 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
lma Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bra dette, deler det opp: Første bilde: Fin situasjon, liker måten den sitter på. Bakgrunnen er ok. Liker valg av blender. Synes områdene med få detaljer i fjerdrakten(de hvite), trekker noe oppmerksomhet. Ikke mye.. Kanskje noe midtstilt. Kunne kanskje vært croppet litt i venstre kant? Alt-i-alt et ok måkebilde. Andre bilde: Klassiskt og fin positur på måken, om enn et noe midtstilt og trangt utsnitt. Igjen trekker de helt hvite feltene litt mye oppmerksomhet, men ikke for mye. Det er vanskelig å fotografere den hvite fjerdrakten hos fugler, da den fort blir detaljløs. Fin bakgrunn. Ikke dum jobb dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå