Sonic^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe meg paintball, men så sier mamma at jeg ikke er gammel nok. Jeg er 15 år, har jeg da lov til å holde på med/kjøpe paintball-utstyr? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvorfor spurte du ikke bare i paintball tråden da? Det er tatt opp før. Det er vel 14 på å spille, viss man spiller med noen som er 18 år eller eldre.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette finnes det masse informasjon om på forumet. Du har ikke lov til å eie et gevær, men dine foresatte kan. Videre må du vel, ifølge lovene, ha med deg myndig person når du skal spille. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Dette finnes det masse informasjon om på forumet. Du har ikke lov til å eie et gevær, men dine foresatte kan. Videre må du vel, ifølge lovene, ha med deg myndig person når du skal spille. 6424683[/snapback] Slik var det ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå