Sweet Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hey.. var innom verkstedet her og fikk bytta kejdet og fiksa noe småtteri, spørte samtidig mekanikeren om han kunne ta og fikse den rosa og hvite ledningen så det er 3 siffer på speedo.. men han sa at det ikke var noen rosa ledning der ? er det ingen rosa ledning på 05 modellen? og dersom det var det, ville det vist 000 når man vrir om nøkkelen? eller 00? og så når man kommer til 99 skifte til 100? Mvh Sweet Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Problem løst. Speedometeret viser 00 og den rosa ledningen har jeg altså ikke. tråden kan stenges. Lenke til kommentar
kulern89 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hva har den Rosa ledningen og si`?? Jeg merka den var klipt av når jeg mekka på den :S Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 det er at speedometeret ikke stopper på 80.. at det går videre til 188 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 nei det er ganske tragisk, fordi speedomeretet vil kun vise 00 til du nrår 80 og si vil det gå over til XXX ved 100.. trodde det ville vise XXX hele tiden jeg altså f.eks 045 men gjorde ikke det.. teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå