just_me Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg har http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124470 den greier CS 1.5 nesten uten lagg, og det er prosessoren som ikke henger med (ikke så rart) men klokking? hvor dan, noen tips? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hmmm.. tror vel ikke man kan OC mini itx kort.. har dog ikke så mye erfaring med slike kort, så ikke tro at jeg har rett 100%. I tillegg er dette kortet vifteløst, så kjøling må kanskje benyttes? Men er du sikker på at det er cpu'n som ikke henger med? spilte cs uten lagg på en p3 500 jeg... Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 hmmm.. tror vel ikke man kan OC mini itx kort.. har dog ikke så mye erfaring med slike kort, så ikke tro at jeg har rett 100%. I tillegg er dette kortet vifteløst, så kjøling må kanskje benyttes? Men er du sikker på at det er cpu'n som ikke henger med? spilte cs uten lagg på en p3 500 jeg... 6424425[/snapback] prosessoren står på 100% når cs kjører Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Å overklokke en VIA EDEN-CPU er tilnærmet likt dødfødt. Du kan nok kanskje endre multiplier, men utover det er det svært få muligheter, ikke bare hardwaremessig, men også BIOS o.l. Du må nok heller kjøpe deg en litt kraftigere CPU, Epia f.eks Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Å overklokke en VIA EDEN-CPU er tilnærmet likt dødfødt. Du kan nok kanskje endre multiplier, men utover det er det svært få muligheter, ikke bare hardwaremessig, men også BIOS o.l. Du må nok heller kjøpe deg en litt kraftigere CPU, Epia f.eks 6424435[/snapback] bytte cpu? hvor få kjøpt? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 får amn i det hele tatt byttet cpu på via kort?? trodde de var integrerte chipper jeg Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 får amn i det hele tatt byttet cpu på via kort?? trodde de var integrerte chipper jeg 6424476[/snapback] det ser sån ut, jeg trur ikke de kan byttes, men jeg måtte jo spørre Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 bra å spørre. man lærer mer av og spørre enn å lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå