Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
høres bra ut digger AC/DC så denne arbeidsloggen kommer jeg til å følge med på.

Lykke til med prosjektet.

MVH bZerk

6427937[/snapback]

det bilde av fronten av kabinettet er bare basis altså det skal spray-lakeres sjære hull (plexi) ac/dc logoer!

Kult?

EDIT: kan foresten ta litt tid (pga. må få låne cam av noen + trenger sponsorer)

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar

Reiser til tyskland i morgen...kommer tilbake senest nåkommende fredag!

Skal prøve å fixse uppdate....

Har kjøpt start bryter + resett knapp og neon-knapp på biltema og 10m ledning men ledningen ble brukt opp da jeg hjalp faren min med å sette i ny cd-spiller ,han får bare kjøpe ny :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skal dere snart begynne på det kabinettet eller? skal si det tok lang tid før dere begynnte :p

MVH bZerk

6795474[/snapback]

Jeg skal begynne med kabinettet om ikke så lenge , solgte nettop mitt nyeste kabinett så jeg bruker Radimax kabinettet men når jeg starter med kabinettet så skal jeg bytte til et annet kabinett til ac/dc kabinettet er ferdig .....

Har desverre ikke fått tak i Dremel,men jeg får låne en.....aluminiums plate har jeg ikke fått skaffet enda men faren til kompissen min prøver så godt han :)

utsende på kabinettet skal kansje bli litt endret dvs. litt enklere front.....

PS: Pga. Et annet prosjekt (Høytalerbygging) så blir dette prosjektet utsatt bitte litt :(

Beklager,den fritidsklubben jeg skal låne Dremel`n av holder på å pusse opp og skal få lagt gulv i hovedlokalet så derfor tar det litt tid.....

En ting til: Nå må vi bare få sponset noen ting : Harddisk,Dvd/cd-brenner ,neon og kabel strømper ......

MVH: dj_vega ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...