olyo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg innstalerte vista beta 2 i dag, men har et lite problem.. jeg har ingen drivere for lyd og div.. Nvidia driver`n var easy å finne, men vista drivere for msi mainboards er litt verre.. noen som har noen tips om hvor jeg kan downe drivere til kortet mitt?? kortet: K8N NEO2-FX på forhånd takk.. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hvilke drivere trenger du? For min del har jeg brukt Vista sin egen oppdatering til å gå på nettet og finne nyeste drivere av alt, for sikkerhets skyld. Jeg har faktisk ikke hatt noen store problemer med drivere til komponenter i pc'en, det jeg mangler er en fornuftig driver til skjermen, for jeg kan bare bruke den i 16-bit oppløsning. Men jeg fant ingen drivere til mitt Audigy-kort, så jeg tok det ut og bruker det som er innebygd på hovedkortet. Vista ville jo ikke spille filmer uten at et lydkort var innstallert. Endret 2. juli 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Men jeg fant ingen drivere til mitt Audigy-kort, så jeg tok det ut og bruker det som er innebygd på hovedkortet. Vista ville jo ikke spille filmer uten at et lydkort var innstallert. 6424288[/snapback] Ja, det avhenger litt av hvilken build av vista du kjører. Creative har drivere som støtter Build 5231. Men har ikke fått de driverene til å fungere med senere build jeg har installert. Lenke til kommentar
olyo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) har build 5384 trenger lyd drivere.. har til skjermen.. trenger noen anna nettverksdriver enn vista`s egen?? Endret 2. juli 2006 av olyo Lenke til kommentar
olyo Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 fiksa det med device manager.. men takk for hjelpa uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå