Gå til innhold

Hvor finner jeg Vista drivere?

olyo

Anbefalte innlegg

Jeg innstalerte vista beta 2 i dag, men har et lite problem.. jeg har ingen drivere for lyd og div.. Nvidia driver`n var easy å finne, men vista drivere for msi mainboards er litt verre.. noen som har noen tips om hvor jeg kan downe drivere til kortet mitt??

kortet: K8N NEO2-FX

på forhånd takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke drivere trenger du?

For min del har jeg brukt Vista sin egen oppdatering til å gå på nettet og finne nyeste drivere av alt, for sikkerhets skyld.

Jeg har faktisk ikke hatt noen store problemer med drivere til komponenter i pc'en, det jeg mangler er en fornuftig driver til skjermen, for jeg kan bare bruke den i 16-bit oppløsning.

Men jeg fant ingen drivere til mitt Audigy-kort, så jeg tok det ut og bruker det som er innebygd på hovedkortet. Vista ville jo ikke spille filmer uten at et lydkort var innstallert. :(

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Men jeg fant ingen drivere til mitt Audigy-kort, så jeg tok det ut og bruker det som er innebygd på hovedkortet. Vista ville jo ikke spille filmer uten at et lydkort var innstallert. :(

6424288[/snapback]

Ja, det avhenger litt av hvilken build av vista du kjører. Creative har drivere som støtter Build 5231. Men har ikke fått de driverene til å fungere med senere build jeg har installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...