Gå til innhold

Mafia: Brett 1 - klarer ikke kjøre fra bilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier bare TAKK OG PRIS for at fairlight sin +19-trainer eksisterer..der man kan "fixe" racet slik at man bare trenger å kjøre 1 runde og vinner uansett..Største tull-brettet jeg har vært borti i noe spill..prøvde ca. 10 ganger og havna på huet hver gang. Og jeg har spilt gjennom hele GTA3 så det skulle ikke være stort å si på mine madskillz :razz:

Mafia er 80% frustrasjon, og 20% moro.

Og biljakter der den MINSTE oppoverbakke gjør at man mister den andre bilen av syne er litt kjedelig.

Synes også første mission var vanskelig (måtte reloade en god del ganger og var i ferd med å gi opp)..går mest på flaks tror jeg. Bare å gi jernet det lille man kan, og håpe på at den andre bilen kræsjer mye så man mister den av radaren. For den er mye raskere enn din bil.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:41 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-15 16:40, skrev Bitex:

Sier bare TAKK OG PRIS for at fairlight sin +19-trainer eksisterer..der man kan "fixe" racet slik at man bare trenger å kjøre 1 runde og vinner uansett..Største tull-brettet jeg har vært borti i noe spill..prøvde ca. 10 ganger og havna på huet hver gang. Og jeg har spilt gjennom hele GTA3 så det skulle ikke være stort å si på mine madskillz :razz:

Mafia er 80% frustrasjon, og 20% moro.

Og biljakter der den MINSTE oppoverbakke gjør at man mister den andre bilen av syne er litt kjedelig.

Synes også første mission var vanskelig (måtte reloade en god del ganger og var i ferd med å gi opp)..går mest på flaks tror jeg. Bare å gi jernet det lille man kan, og håpe på at den andre bilen kræsjer mye så man mister den av radaren. For den er mye raskere enn din bil.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >
< ! Metalium ruler også.
:evil:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:41 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-10-15 16:45 ]</font>

Kan ikke forstå at løpet kan være noe vanskelig???? Greide det på andre forsøk. Drit enkelt. Helt uforståelig! Jaja.

Lenke til kommentar

Da har du ganske enkelt kjøreteknikken som trengs for å klare racet inne og det er et ikke alle som har. Trikset var ihvertfall for meg at man absolutt ikke må gasse og svinge samtidig. Da går det galt uansett.

Én feil og man er ute!

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at folk jukser i et spill som mafia?!?! Det er jo ikke noe artig når man vet at man ikke dør og klarer alt..

Men men, mitt tips til 1.brett:

Kjør gjennom et smug/sidegate.. da mista jeg "tailen", ellers er det bare å ha full gass hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...